Concertagebruiker meldt zich! :P
Ik weet niet wat jij onder een hippieflip verstaat, maar ik word van concerta eerder lam en duf. Ik weet niet waar je het voor gebruikt? ADHD? ADD? kan ook og verschil maken
54 mg is toch aardig wat, toen bij mij de dosis werd opgehoogd heb ik een halve avond staan kotsen van de MDMA, om daarna lam en suf te worden en m'n bed in te kruipen, wel veel liefde maar de energie was er niet.
Concerta neem je s'morgens in, en na 12 uur is het uitgewerkt. Dus in principe moet het niet uitmaken, maar het zijn toch medicijnen die ook met je neurotransmitters fucken, dus je weet maar nooit
Als ik jou was zou ik óf gewoon je medicijnen nemen zoals je dat altijd doet, óf ze gewoon niet nemen of een lagere dosis (als je die nog hebt liggen)
Ga het in ieder geval niet recreatief gebruiken, pak er dan lekker wat speed of een pilleke bij, veel leuker!
