Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey hoe voelen je vriendenzich dan ik bedoel zijn ze erg deppresief wanhopig angstig kun je dat vertellen?"
"Hallo, Ik slik nu een jaar een antidepressivia genaamd PAROXETINE en voor de nacht slik ik 20mg OXASEPAM. Ik wil graag xtc gaan proberen maar wil graag weten of het ook samen gaat. Zijn er mensen die het gewoon gebruiken de cobinatie wat zijn hun belevingen gaat het fout of kan het wel!! Zou het eerst graag willen weten voor dat ik het gebruik"
"hey grote klasse dat je het zo uitlegd de mensen die verstandig zijn en zich eerst inlezen begrijpen dit verhaal ook goed .Ik kan er wel wat mee, heb besloten dat drugs geen optie voor mij is en ik het niet ga gebruiken ik hou van mijn leven en dat ik het nu ga vrgallen door 1x een trip nee daar heb ik het niet voor over. Mijn compliment ."
"wat zou ik wel kunn nenom me lekker te voelen in het weekend tuidens het stappen of is het zo dat ik niets kan nemen ik wil ht zo graag een x beleven maar hou ook van mijn leven. thanx mensen voor de reacties"
"eed heb ik dit afgelopen weekend voor het eerst gebruikt heb een bom geslikt niet veel ) maar moet zeggen dat het wel goed ging alleen nu voel ik mij zo kloten en ik weet niet of dat van die speed komt of van de AD maar er wordt mij nu verteld dat ik beter XTC kan nemen dan SPEED (vandaar ook mijn vraag van die combi XTC met AD) maar als ik elk weekend een beetje SPEED gebruik zal dat wel kunnen dan? maar dan met mate. trouwens stoppen kan ik niet met AD .."
"tja het blijft gevoelig weet niet wat ik moet doen of speed of xtc maar dat serontine syndroom maakt mij ook wel bang. graag nu dingen weten waar ik wat aan heb, wel doen of niet doen pleas reageer en leg uit. mr.Dark"
"bedankt voor de reacties, voor mij geen xtc !!!!!heb er wel wat aan gehad echt een goed forum waar je nuttige tips krijgt. ga nu aan de speed dit lijkt mij wat veiliger gezien een serotenine vergifteging hierbij niet aan de orde is greetz mr.Dark"
"Hallo, Ik slik sind en half jaar een antidepressiva genaamt paroxetide, echter wil graag xtc gaan gebruiken maar ben nog wat terug houdend,zijn er nog mensen de de combinatie gebruiken of ervaringen hebben omtrend het gebruik van deze cobinatie????? hoop tot een snel antwoord!!! gr.mr.Dark"
"Hallo, Ik slik nu sinds een jaar een antidepressivia genaamt paroxetide dit heb ik op docter advies gekregen. Maar ik wil graag xtc gaan slikken weet iemand of dat kan, de combinatie van paroxetide met xtc (1 pilletje maar)en of er nog nare gevolgen aan vast zitten (heb al veel gelezen maar zou het graag willen weten van iemand uit de praktijk) of zijn er mensen die deze cobinatie al langer gebruiken? greetz!mr.Dark"
"ik hoor dat je er ook een serotine vergifteging van kunt krijgen."