Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed en antidpresivia kan dat ???????

speed en antidpresivia kan dat ???????

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
vriend van me heeft het afgelopen weekend nog gedaan, en hij zit ook al een tijd aan de antidepressica, en heb geen nare gevolgen gemerkt.

Dus voor zover ik weet geen probleem.
m
mr.darkLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik hoor dat je er ook een serotine vergifteging van kunt krijgen.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Slim is het niet natuurlijk, maar het is een veiligere combi dan AD & XTC. Ik merk zelf geen verschil in effect vergeleken met gebruik voor ik AD kreeg.
m
mr.darkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruik nu een antdepresivia ( paroxetine en oxasepam)

maar wil ook graag speed gaan gebruiken kan dit ?Wil het met mate gaan gebruiken en alleen op zaterdag avond verder niet.

gebruikt iemand deze combi of heeft iemand dat gebruikt laat het ff weten wat het effect is en de gevolgen van het gebruik.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb ook paroxetine gebruikt en had nergens last van

serotenine vergiftiging kun je krijgen in combinatie met mdma
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Speed werkt ook op serotonine maar verbruikt maar bijzonder weinig van et goedje, ik dekn dat et wel kan maar als jij depressief bent moet je gewoon niet in de pep omhange das echt et dieptepunt van dom bezig zijn.
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#7
AD en XTC is echt het allerdomste wat er is, ik heb er serotonerge beschadigingen aan over gehoud :angry: Het maakt mij razend als ik mensen zie die die combi gewoon goedkeuren/doen. Het gaat gelukkig beter nu maar ik had eerst constante paniekaanvallen, uit het niks rillen en het gevoel alsof je kippenvel krijg over je hele lichaam, constante oorsuizen en een lap op mijn rug die zoon 3 kwart van de tijd tintelt. Ja doe maar dus, en een serotoninevergiftiging is nog een keer zo leuk. Ik heb ook oogruis waarschijnlijk ook HPPD maar daar durf ik gewoon niet meer mee naar de huisarts, ik heb nu wel genoeg gezeurd het was mijn eigen keus, en voor de geintresserden ik had 1 gram sterke MDMA poeder op waar ik weinig van voelde (zo weinig sero had ik dus) en sinsdien heb ik die klachten. De trip was een hel, ik dacht echt dat ik het sero syndroom had. Als ik mijn handen over mekaar wreef voelde alsof ze dood waren, en alsof eriets door me heen zat, een plaat door de helft van mijn lijf...
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Niemand keurt hier het gebruik van mdma of xtc en AD goed toch ?? Een gram mdma kristallen is trouwens wel extreem veel.

Sterkte !
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja er miste miss 2 likjes uit van de dag er voor maar et geeft aan hoe dom en onverantwoord ik met drugs omging, nu zit ik met de gevolgen. Als ik zie hoe sommigen hier gebruiken slaat mijn hart een slag over. Jammer maar ze lopen vanzelf tegen de lamp....
c
cupidoLid
01-01-2024, 00:00
#10
nou ik gebruik zelf ook antiedepreciva [Cipralex 10 mg] en geen probleem hoor.










mr.dark zei:
Ik gebruik nu een antdepresivia ( paroxetine en oxasepam)

maar wil ook graag speed gaan gebruiken kan dit ?Wil het met mate gaan gebruiken en alleen op zaterdag avond verder niet.

gebruikt iemand deze combi of heeft iemand dat gebruikt laat het ff weten wat het effect is en de gevolgen van het gebruik.
Klik om te vergroten...
c
cupidoLid
01-01-2024, 00:00
#11
nou beetje een sterk vehaal. als dat van 1 keer krijg.







FlipMeister zei:
AD en XTC is echt het allerdomste wat er is, ik heb er serotonerge beschadigingen aan over gehoud :angry: Het maakt mij razend als ik mensen zie die die combi gewoon goedkeuren/doen. Het gaat gelukkig beter nu maar ik had eerst constante paniekaanvallen, uit het niks rillen en het gevoel alsof je kippenvel krijg over je hele lichaam, constante oorsuizen en een lap op mijn rug die zoon 3 kwart van de tijd tintelt. Ja doe maar dus, en een serotoninevergiftiging is nog een keer zo leuk. Ik heb ook oogruis waarschijnlijk ook HPPD maar daar durf ik gewoon niet meer mee naar de huisarts, ik heb nu wel genoeg gezeurd het was mijn eigen keus, en voor de geintresserden ik had 1 gram sterke MDMA poeder op waar ik weinig van voelde (zo weinig sero had ik dus) en sinsdien heb ik die klachten. De trip was een hel, ik dacht echt dat ik het sero syndroom had. Als ik mijn handen over mekaar wreef voelde alsof ze dood waren, en alsof eriets door me heen zat, een plaat door de helft van mijn lijf...
Klik om te vergroten...
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#12
FlipMeister zei:
Speed werkt ook op serotonine maar verbruikt maar bijzonder weinig van et goedje, ik dekn dat et wel kan maar als jij depressief bent moet je gewoon niet in de pep omhange das echt et dieptepunt van dom bezig zijn.
Klik om te vergroten...

speed werkt op dopamine en adrenaline

serotine is xtc sos en meth
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oxazepam in combinatie met speed is wel gevaarlijk omdat het ene de hartslag dempt en de ander het hart juist harder laat slaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."