#1
vriend van me heeft het afgelopen weekend nog gedaan, en hij zit ook al een tijd aan de antidepressica, en heb geen nare gevolgen gemerkt.
Dus voor zover ik weet geen probleem.
Dus voor zover ik weet geen probleem.
mr.dark zei:Ik gebruik nu een antdepresivia ( paroxetine en oxasepam)
maar wil ook graag speed gaan gebruiken kan dit ?Wil het met mate gaan gebruiken en alleen op zaterdag avond verder niet.
gebruikt iemand deze combi of heeft iemand dat gebruikt laat het ff weten wat het effect is en de gevolgen van het gebruik.
FlipMeister zei:AD en XTC is echt het allerdomste wat er is, ik heb er serotonerge beschadigingen aan over gehoudHet maakt mij razend als ik mensen zie die die combi gewoon goedkeuren/doen. Het gaat gelukkig beter nu maar ik had eerst constante paniekaanvallen, uit het niks rillen en het gevoel alsof je kippenvel krijg over je hele lichaam, constante oorsuizen en een lap op mijn rug die zoon 3 kwart van de tijd tintelt. Ja doe maar dus, en een serotoninevergiftiging is nog een keer zo leuk. Ik heb ook oogruis waarschijnlijk ook HPPD maar daar durf ik gewoon niet meer mee naar de huisarts, ik heb nu wel genoeg gezeurd het was mijn eigen keus, en voor de geintresserden ik had 1 gram sterke MDMA poeder op waar ik weinig van voelde (zo weinig sero had ik dus) en sinsdien heb ik die klachten. De trip was een hel, ik dacht echt dat ik het sero syndroom had. Als ik mijn handen over mekaar wreef voelde alsof ze dood waren, en alsof eriets door me heen zat, een plaat door de helft van mijn lijf...
FlipMeister zei:Speed werkt ook op serotonine maar verbruikt maar bijzonder weinig van et goedje, ik dekn dat et wel kan maar als jij depressief bent moet je gewoon niet in de pep omhange das echt et dieptepunt van dom bezig zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."