Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"BlijeChick zei: Leuk om te lezen zeg, ook al is het lang geleden. Ik heb sinds mei geen drugs meer gebruikt en ben fan van xtc als 2cb. De combinatie zou wel subliem kunnen zijn. Ik slaap echter slecht, op welke drug dan ook.. dus ik vraag me af of deze intense ervaring er juist niet voor zorgt dat het nog moeilijker wordt om in slaap te vallen? Ik ben van plan het op een vrijdag avond met vrienden waar ik chill mee ben te doen, zaterdag en zondag heb ik lekker vrij. Iemand nog tips? Klik om te vergroten... Gewoon lekker van gaan genieten🙂, en er niet mee bezig zijn dat je misschien niet goed kan slapen, soms wil een drankje helpen om in slaap te vallen"
"BlijeChick zei: Goede, de controlerende ikke kan nog wel eens naar boven komen dus ervoor gaan en het loslaten en dus genieten is meestal een beter idee. Klik om te vergroten... Precies😉 , veel plezier alvast"
"lp1992 zei: In het verleden zat ik zo goed als elk weekend wel aan de coke, Altijd in combinatie met een vrachtlading drank. Raakte mezelf er een beetje in kwijt. Inmiddels daar al een tijdje mee gestopt. ook met drinken, Want jammer genoeg legt mijn brein na een paar biertjes de link naar de coke. Van middag een beetje klote nieuws gehad, en eigenlijk in een opwelling een halvie gehaald ( ik weet het, niet slim .) eerste lijntje ging, 2e lijntje ook. maar na het 3e lijntje, gelijk weer het volgende gevoel: Als ik bij de volgende lijn nou net nog iets meer neem, voelt het nog beter! In het verleden had ik dit ook. en uiteindelijk probeerde ik dan een gevoel na te jagen wat nooit kwam. Dan uiteindelijk veelste veel genomen. En me dan vervolgens alleen nog maar kut voelen. Na het 3e lijntje van de avond, Heb ik maar besloten de rest door de wc te spoelen, voor ik weer op dat punt zat. Meer mensen die zich hier in herkennen? Klik om te vergroten... Ja heb precies hetzelfde als wat jij hierboven schrijft. Elk weekend is het raak, en elke keer draait het weer uit op een kut gevoel, en toch die week daarna weer hetzelfde ritueel herhalen."
"Idd als ze niet reageert direct 112 bellen!"
"StraatPiraat zei: Geld uit het niets laten verschijnen. Ik leen al 2 jaar gratis geld van paypal. 1. Koppel paypal aan bankrekening met automatische incasso rechten blabla whatever 2. Koop product via paypal 3. Boek transactie terug 4. Wacht 5. Na paar weken komen de telefoontjes, zorg dat je privé nummers niet automatisch weigert en neem na n tijdje op 6. "Betalen pannekoek. When?" - Lul wat over je huur of naar de hoeren whatever kan die callcenter persoon ook aan zn reet roesten 7. Zeg iets van bijvoorbeeld over n maandje heb ik geld, of 2 weken als ze dat eisen 8. Tegen die tijd gewoon nog een keer 2 weken, of gewoon niet opnemen kan ook Ik heb zo meer dan 1700 euro rentevrij geleend van onze vriend paypal, verspreid over 2 jaar. Let op: - Alles moet uiteindelijk worden terugbetaald - Gaat je mobiel automatisch prive/onbekende nummers weigeren, dan vervang je stap 5 tot en met 8 met een brief van incassobureau, gauw dokken anders brokken nog meer maar moet ff gaan lol dit is wel echt ik heb hier zo veel profijt (lees: drugs) van gehad Edit: Remind me dit nuchter opnieuw uit te typen hahah. Voor nu: - ze dreigen al gauw met incasso. Niet stressen, incasso bureau inschakelen zou PayPal geld kosten, maar ermee dreigen is gratis. Ze zijn echt heel laks met het afbetalen, je kan het rete vaak uitstellen en gewoon terug blijven boeken enzo. Op n gegeven moment bevriezen ze je PayPal en dat ontdooid (lol) er pas weer af wanneer je handmatig via Ideal geld op je PayPal zet. Die lui die je bellen zijn ook echt... het is geen bank personeel zullen we maar zeggen. Gewoon beleefd wel maar ik sprak bijvoorbeeld een keer een turk of marrokaan met dik accent. Ik had toen net gesnoven dus ging beetje grappig doen daarmee en toen ging die onbewust praten alsof ik z'n maatje was ofzo hahahah Klik om te vergroten... Hahah mooi is dit he doe dit ook al tijden😂"
"Heel veel respect voor jou verhaal!💪 Ik herken veel punten die jij beschrijft die voor mij hetzelfde zijn , heb ook add en neem ook elke week drugs om toch nog een beetje geluk te ervaren , en ben ook altijd sceptisch tegenover Ad geweest. Nu ik dit verhaal lees ga ik morgen direct een afspraak inplannen bij de huisarts om de ad optie te bespreken. Dankje voor je bericht!"
"Calliweed zei: Heb is zeker zacht je trekt het zo uit elkaar zit heel iets een tintje aan maar dat zecht niks als ik kijk hoe het uit kookt en hoe hard die word kan ik bijna wel zeggen dat het hele hoge kwaliteit is maar heb deze nog niet laten testen Klik om te vergroten... Rivalrie zei: Flink versneden of niet ? Oogt een beetje geel en hard terwijl pure coke zacht en wit is. Klik om te vergroten... Dat zegt niks hahha😂 meestal als ik een Surinaamse vingers inkoop is t geel en zacht en dat is top coke , sws boven de 70%"