Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gister Dominator gehad, topfeest! Binnenkort zondagje Decibel."
"Goedenavond, Ik heb een vraagje over xtc. Sinds eind vorig jaar ben ik opeens into xtc en hardcore feesten. Ik heb toen op een random zaterdag een nachtfeest gehad. Daar gebruikte ik een halve en na een halfuur werkte het en heb ik een topnacht gehad. Een maat van mij timede iedere keer wanneer ik moest bijnemen en stippelde precies steeds uit dat ongeveer na alle onderstaande feesten ik +- 30/60 de uitwerking wel had gehad. Een tijdje geleden was ik op intents, met 3 gasten die niet gebruikten en waarvan er eenrtje de hele tijd strontvervelend was. Na begonnen te zijn geweest met een halfje en om het uur bij te nemen, kwam ik er pas na 4 uur (!) in. Misschien zat er minder mdma in de pil? Of komt het door de omgeving. Gister ben ik naar Dominator geweest met 7 man die hele into zulke feesten zijn. De halve pil sloeg in als een bom na 20 minuten en heb dikke heinwee naar de volgende keer. Maar hoe werkt het bijneem proces precies? Ik begon met eerste om 16:30. Een vriend raadde aan om dan na een uur kwartje bij te nemen en dan nog een uur/90 min later het volgende kwartje te nemen. Ik hield het inderdaad precies tot het einde vol. Lang verhaal kort: - Kan je omgeving (kutsfeer, iemand zit vervelend in je aura) werken op het effect dat het bijvoorbeeld na 3x bijnemen en 4 uur later amper werkt? - Is tussen een periode van 16:00 - 23:00 het goed om met een halve te beginnen en dan om de 1.5 uur 2x bij te nemen? (Ja, het ligt aan de dosering mdma wss ook, maar dit werkte gister heel goed voor mij bijvoorbeeld) Alvast bedankt! Mitchel"