Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJuiste setting en wanneer bijnemen?

Juiste setting en wanneer bijnemen?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
x
xeno1975Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn advies om steeds om de 2 uur bij te nemen, niet korter, en dan steeds de dosis te halveren. En hierbij in totaal de richtlijn van 1 - 1.5 mg/kg lichaamsgewicht niet te overschrijden (hiervoor moet je natuurlijk weten hoeveel mg MDMA er in je XTC zit, dus testen die handel).

Dat zorgt dat je in de flow blijft, en geeft een zachte landing.
m
mitchel020Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenavond,

Ik heb een vraagje over xtc. Sinds eind vorig jaar ben ik opeens into xtc en hardcore feesten. Ik heb toen op een random zaterdag een nachtfeest gehad. Daar gebruikte ik een halve en na een halfuur werkte het en heb ik een topnacht gehad. Een maat van mij timede iedere keer wanneer ik moest bijnemen en stippelde precies steeds uit dat ongeveer na alle onderstaande feesten ik +- 30/60 de uitwerking wel had gehad.

Een tijdje geleden was ik op intents, met 3 gasten die niet gebruikten en waarvan er eenrtje de hele tijd strontvervelend was. Na begonnen te zijn geweest met een halfje en om het uur bij te nemen, kwam ik er pas na 4 uur (!) in. Misschien zat er minder mdma in de pil? Of komt het door de omgeving.

Gister ben ik naar Dominator geweest met 7 man die hele into zulke feesten zijn. De halve pil sloeg in als een bom na 20 minuten en heb dikke heinwee naar de volgende keer. Maar hoe werkt het bijneem proces precies? Ik begon met eerste om 16:30. Een vriend raadde aan om dan na een uur kwartje bij te nemen en dan nog een uur/90 min later het volgende kwartje te nemen. Ik hield het inderdaad precies tot het einde vol.

Lang verhaal kort:

- Kan je omgeving (kutsfeer, iemand zit vervelend in je aura) werken op het effect dat het bijvoorbeeld na 3x bijnemen en 4 uur later amper werkt?

- Is tussen een periode van 16:00 - 23:00 het goed om met een halve te beginnen en dan om de 1.5 uur 2x bij te nemen? (Ja, het ligt aan de dosering mdma wss ook, maar dit werkte gister heel goed voor mij bijvoorbeeld)

Alvast bedankt!

Mitchel
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
mitchel020 zei:
Goedenavond,

Ik heb een vraagje over xtc. Sinds eind vorig jaar ben ik opeens into xtc en hardcore feesten. Ik heb toen op een random zaterdag een nachtfeest gehad. Daar gebruikte ik een halve en na een halfuur werkte het en heb ik een topnacht gehad. Een maat van mij timede iedere keer wanneer ik moest bijnemen en stippelde precies steeds uit dat ongeveer na alle onderstaande feesten ik +- 30/60 de uitwerking wel had gehad.

Een tijdje geleden was ik op intents, met 3 gasten die niet gebruikten en waarvan er eenrtje de hele tijd strontvervelend was. Na begonnen te zijn geweest met een halfje en om het uur bij te nemen, kwam ik er pas na 4 uur (!) in. Misschien zat er minder mdma in de pil? Of komt het door de omgeving.

Gister ben ik naar Dominator geweest met 7 man die hele into zulke feesten zijn. De halve pil sloeg in als een bom na 20 minuten en heb dikke heinwee naar de volgende keer. Maar hoe werkt het bijneem proces precies? Ik begon met eerste om 16:30. Een vriend raadde aan om dan na een uur kwartje bij te nemen en dan nog een uur/90 min later het volgende kwartje te nemen. Ik hield het inderdaad precies tot het einde vol.

Lang verhaal kort:

- Kan je omgeving (kutsfeer, iemand zit vervelend in je aura) werken op het effect dat het bijvoorbeeld na 3x bijnemen en 4 uur later amper werkt?

- Is tussen een periode van 16:00 - 23:00 het goed om met een halve te beginnen en dan om de 1.5 uur 2x bij te nemen? (Ja, het ligt aan de dosering mdma wss ook, maar dit werkte gister heel goed voor mij bijvoorbeeld)

Alvast bedankt!

Mitchel
Klik om te vergroten...
Ja , mindset is 1 van belangrijkste factoren van je mdma ervaring. Dus als je je stoort, geïrriteerd/boos bent, verdrietig of depressief dan gaat dat heel veel invloed hebben op je trip.

Wat het bijnemen betreft kan je het beste uitproberen wat voor jou het beste werkt. Zolang je maar niet over de 1,5/2mg mdma per kg lichaamsgewicht gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."