Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Amfetamine alcohol en wiet. heb van vrijdag ochtend 8 uur tot gisteravond (zondagavond) 1 uur geen oog dichtgedaan.. trouwens ook de eerste keer aan de pep :P"
"Afgelopen zaterdag na iets meer dan 200mg mdma Vriend: Hee pik, als ik me voet zo doe, komt er kramp in me teen. Ik: Huh wat? Vriend: Ik krijg kramp in me teen als ik dit doe. Ik: Als je wat doet? Vriend: Huh? ik snap het niet, wat zei ik nou? Ik: Uhhhmmm ff wachten, laat me nadenken Ik: (na een minuut diep in denk-modus geweest te zijn) Ja iets met kramp. Vriend: Oh nouja, 't zal wel haha."
"vinger in de keel.. das de enige optie die ik nog kan geven :P Ik heb dit 1 keer geprobeerd toen ik echt zwaar naar de klote was en het helpt nog ook maar een 2e keer doe ik het niet.. vind het nogal smerig zegmaar.."
"zit nu vast aan de dubbele speed-alcohol kater..."
"Wie is er nou allemaal geweest? Ik ben de laatste paar uren op de Q-dance geweest en godver wat was dat knallen zeg! Eindelijk weer een feest met goeie muziek, een topsfeer en vooral goede Xtc! I'll be there next year"
"Ik heb net een half uur geleden mijn eigen kweekbox binnen gekregen. Momenteel staat hij nu te soaken op mijn kamer. Zodra de eerste shrooms tevoorschijn komen zal ik ook wel wat foto's plaatsen."
"Mijn eerste pins zijn net op komen zetten! Ik kan er nu al 6 tellen. Oei wat ben ik blij dat het gewoon lukt hahaha"
"mushmush en azarius hebben praktisch dezelfde growbox."
"Zodra mijn eerste oogst binnen is, ga ik met een paar vrienden trippen. Erg veel zin in dus"
"op hardbass 2010 begon ik rond een uur of 4 overal van die sta-tafels tussen het publiek te zien, waar ik dan ook elke keer langs moest lopen. 't leuke was dat een aantal van me maten die ook gezien hebben."