Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hahah ik lach me dood hier man. Vooral dit: Rotterdam-gabber zei: Ik ken meer mensen die kunnen echt niet plassen, een vriend van me heb een keer driekwartier staan fluiten en zingen, na een kwartier kwam het er pas uit. Klik om te vergroten... Ik zie et voor me!! Ik kan zelf ook niet pissen als ik XTC op heb, al is t weer een tijdje geleden. Dan moet ik op een gegeven moment nodig, komt er niks. Zelfs als ik chill en helemaal opga in de XTC wil t vaak niet. Als t uitwerkt, dan moet ik alsof ik in tien jaar niet heb gepist!"
"Weet niet of ik het goed schrijf, maar ik hoorde dus laatst over MDMA dat die soms verkocht wordt als space pack? Het gaat dan om kristallen, in een klein envelopje gevouwen. Ik had daar een paar vraagjes over, want ik had er nog nooit van gehoord (hoewel ik MDMA en MDMA kristallen uiteraard wel ken) * Is space pack inderdaad de juiste benaming? En wordt hiermee enkel MDMA kristallen bedoeld? * Is dit een soort 'merk', zoals je ook een symbooltje op pillen ziet? Ik weet dat je niet echt van een merk kunt spreken en dat alles wordt nagemaakt, maar ben toch benieuwd in hoeverre dit een bekend iets is. Ik kende het helemaal niet namelijk."
"Chanti zei: Onder invloed van cocaine ben ik altijd bezig met meerdere (meestal onzinnige) dingen tegelijkertijd. En niets maak ik af en het wordt een zooitje. Maar ah, zo gezellig Klik om te vergroten... Pre-cies! Ik doe gewoon... Gewoon! Waar ik zin in heb. Soms zin om op de bank te zitten met tv aan en rare woorden te zeggen, gewoon omdat ze lekker klinken of ik zin heb om ze te zeggen. Op een feestje lekker ouwehoeren over niks, wat drinken.. Seksdrang heb ik eigenlijk nog nooit gehad terwijl ik onder invloed was :P"
"vaarklaas zei: miesh zei: Pre-cies! Ik doe gewoon... Gewoon! Waar ik zin in heb. Soms zin om op de bank te zitten met tv aan en rare woorden te zeggen, gewoon omdat ze lekker klinken of ik zin heb om ze te zeggen. Op een feestje lekker ouwehoeren over niks, wat drinken.. Seksdrang heb ik eigenlijk nog nooit gehad terwijl ik onder invloed was :P Klik om te vergroten... Heb je daar coke voor nodig?? Klik om te vergroten... Neuh ik heb nergens coke voor NODIG. Maar de vraag is wat men fijn vindt om te doen onder invloed van coke. En van dat soort dingen geniet ik dan extra, nog meer/sterker dan anders toegeven aan de drang om iets te doen of te zeggen. Gedwongen ongedwongenheid is denk ik de beste omschrijving voor wat ik dan voel."
"ExceptionalInsight zei: Ik begrijp echt niet wat je wilt weten, denk je dat je sealtje je coke heeft opgegeten? Het lijkt me sterk dat poeder in papier trekt.. Klik om te vergroten... Hier moest ik te hard om lachen"