Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWTF???

WTF???

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je sealtje en been zijn een geworden :P ? Dan moet je het wel erg gezweten hebben, wel vaag.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gisteren had ik halve gram gehaald, gwoon in vetvrij sealtje. Ik bewaar dat sealtje in me sok maar het trok er in hoe kan dat dan? Was VETVRIJ sealtje.

Gelukkig had ik al genoeg op, en zat er nog maar een klein beetje in.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wát? Je maakte het sealtje open en de coke was weg? Of maakte je je sok open en was het sealtje weg?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Wát? Je maakte het sealtje open en de coke was weg? Of maakte je je sok open en was het sealtje weg?
Klik om te vergroten...

Ik maakte sealtje open en er zaten nog maar 2 kleine kleine stukjes in bij elkaar, de rest zat aan de zijkant geplakt er bijna helemaal in (kon nog een beetje eraf schrapen.)
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Petrovic zei:
Je sealtje en been zijn een geworden :P ? Dan moet je het wel erg gezweten hebben, wel vaag.
Klik om te vergroten...

Ik heb helemaal niet gezweet, lol ik weet niet hoe t kan!?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik begrijp echt niet wat je wilt weten, denk je dat je sealtje je coke heeft opgegeten? Het lijkt me sterk dat poeder in papier trekt..
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
Ik begrijp echt niet wat je wilt weten, denk je dat je sealtje je coke heeft opgegeten? Het lijkt me sterk dat poeder in papier trekt..
Klik om te vergroten...

Ja ik snap het dus ook niet??....
Verslaafde sealtjes! :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Coke-ik-wist-zeker-dat-er-meer-was-para? :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
De essentie van cocaïne is de lege verpakking, dus dit is niet echt bijzonder.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tzal wel sappig zijn geworden he :wink:
Zolang het een echt sealtje is maakt dat geen kont uit want daar trekt NIKS in.

Blijkbaar had je geen echt sealtje dus.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
Ik begrijp echt niet wat je wilt weten, denk je dat je sealtje je coke heeft opgegeten? Het lijkt me sterk dat poeder in papier trekt..
Klik om te vergroten...
:grin: :tearsofjoy:
t
tantoeboemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gast, wat heb jij gehad heb ik ook een paar keer gehad..
je moet je sealtje ook nooit in je sok doen, daar word 't veel ste warm en als je het dr lang bewaard trekt je zweet zelfs een beetje in het sealtje.. in combinatie met warmte worden het dan plakkerige klontjes waar je niks meer mee kan.. behalve laten opdrogen bijv onder een lamp.. beetje fijnmaken.. snatsen maar!! :grin:
m
mieshLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Ik begrijp echt niet wat je wilt weten, denk je dat je sealtje je coke heeft opgegeten? Het lijkt me sterk dat poeder in papier trekt..
Klik om te vergroten...
Hier moest ik te hard om lachen :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bewaar 't gewoon in je portemonnee, blijft het wel goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."