Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"prachtig geschreven, kippevel... ik denk iedereen die een aantal jaren verslaafd geweest is aan heroïne ( zoals ikzelf) zotte dingen doet. ik ben nu een jaar clean. de periode dat ik verslaafd was, was ik mezelf niet. Ik was ziek. serieus ziek. Je geeft om niemand meer. Niet meer om je vrienden , om je familie, Ook niet meer om jezelf. heroïne is je god. Voor de rest telt er niets meer. Je staat op, denkt eraan, hoe geraak ik aan geld, hoe ga ik erachter, gebruik, ga slapen en de volgende dag terug hetzelfde. het is niet het stoppen dat het moeilijkst is, maar het clean blijven. Daarom wens ik je heel veel succes toe, want een heroïneverslaving is een deur die je open gedaan hebt en nooit meer toe krijgt. Je kan er wel leren mee omgaan en leren hoe je de verleiding kan weerstaan. En voor jou lukt dit. ik bewonder je. Waar je nu staat. Echt waar. Proficiat. ik ben al een jaartje ver. en van plan om nog hééél veel jaartjes verder clean te blijven. En ik hoop dat als mensen jou verhaal lezen, het ze ontmoedigd eraan te beginnen, of ermee te stoppen... een boek...geen mis gedacht...ik zou het alvast lezen... M, 25jaar"
"ik vind het raar hoor. hier waar ik woon schrijven ze dat zonder probleem voor. Het bestond voor subutex, het is er een variant van, alleen is subutex 20 keer geconcentreerder. temgesic is dus minder gevaarlijk en ook minder sterk. raarrrre huisarts hoor... bon chance"
"als je een urinetest moet doen en ze testen je op opiaten kan dat alléén een vertekend beeld geven bij de test die ze met die strips doen (niet in een labo!) het kan enkel een vertekend beeld geven als je codeïne genomen hebt, bijvoorbeeld dafalgan codeïne of hoestsiroop met codeïne in. groetjes M"