Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de noorderlight bij de freakbrothers (keetje)in deventer.die klapt erin!!1van de beste wietjes in nederland.mazzel ps ruubje ik mag leien dat ze jouw uitroken.je zal wel feyenoorder zijn!!!haha lekker geslapen vannacht?met dank aan de graafschap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
"blow hele dag vrij veel 8-tot 12.kan het prima combineren met mijn werk en leven werk in een shop.mazzel"