Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Coke report Bij Mephedrone zie je er nog strakker dan strak uit, terwijl je zelf denkt dat je er vrij "normaal" uitziet"
"Geen dank"
"Tegen wie heb je et nou? Als je et tegen mij hebt : Als ik gebruik, gaat et de laatste tijd via de neus ja.. Ik kan het beter hebben dan wanneer ik iets slik... Met slikken heb ik meestal last van de maag of misselijkheid.. met snuiven heb ik dat helemaal niet."
"Zolang je niet teveel neemt, heb je nergens last van.. Ze zeggen dat je niet meer dan 500MG moet nemen, maar ik denk dat je nog wel meer kan hebben.. Of het is inderdaad per persoon verschillend"
"Ik was altijd van de hardcore/ hardstyle...Totdat ik dit hoorde tijdens een fijne trip : 'Shinedoe'!!!! Echt heeeerlijk Bv deze, http://www.youtube.com/watch?v=8nNgWJ1CilM"
""
"Of poedersuiker snuiven! Ik heb daar nog nooit raar van gekeken..probeer dat dus eens"
"Neuh..lijkt me ook niet, heb nog nooit MDMA groen van de schimmel zien worden..heb ze dan ook nooit lang liggen"
"Ik kijk ook scheel als ik X slik.. Laatst bij een halve al.. Dus of et aan de dosering ligt, lijkt me dan niet, gezien mijn ervaring..Of ik kan gewoon minder goed tegen drugs haha"
"Mooi geschreven report! Heel herkenbaar ook Ik vind Meph super spul!! mn nummer 1!"