Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb de 1e x zelf ook kristallen gehad. Toen had ik bijna een hele gram nodig om lekker te gaan. Dit komt doordat poeder sterker is dan kristallen. Ik heb er zelf niet zoveel verstand van, maar het is toch echt zo.. Je krijgt vast een reactie van iemand, die jou dit precies kan uitleggen."
"Ok. Wat kwam er uit de test dan? Dan heb je waarschijnlijk betere kristallen dan ik had Ik blijf toch bij m'n vertrouwde poedertje"
"Katatonia zei: ... Ik heb ook al van mezelf duidelijk dat ik niet, ik herhaal NIET achter mijn laptop mag gaan zitten. Ik ben in staat om iedereen fokking openhartige mails te gaan schrijven. Nauwkeurig geformuleerd, dat wel. Maar nét over het randje van wat ik kwijt wil. ..alhoewel...'nét'? Ook wel ietsje meer... Gelukkig weet ik me tegenwoordig te beheersen en gaat mijn laptop en mobiel uit voorzorg heel ver weg. Klik om te vergroten... Haha klinkt zooo bekend! Het mezelf opleggen niet achter de computer te kruipen Als ik het wel doe, is het de dag erna flink balen"
"Nee totaal niet! Heel anders! Tenminste bij mij niet.. Ik vindt het et meest weghebben van MDMA. Maar toch is het anders.. Meph voelt iets meer als gif.. Ik zou eigenlijk willen zeggen, gewoon proberen, dan weet je et. Maar ik wil zeker niemand aansporen dit of iets anders te gaan gebruiken!"
"Ja dat heb ik gemerkt...het is ranzig, nog erger als mdma dippen... Ik heb heel wat vingertopjes moeten pakken om wat te merken! Maar het is opzich goed spul, heeft wel iets weg van xtc, alleen dat gejaagde is dr niet.. Toch blijft xtc mijn favo voor een avondje hard gaan!"
"Waarom vanuit het buitenland halen??? Ik zou een bezoekje doen aan marktplaats of ebay of marktplaza.. Binnen Nederland en je hebt het binnen 2 dagen thuis.. Of gewoon een goeie dealer hebben, Makkelijker aan drugs komen kan niet"
"Het klinkt allemaal heel bekend, alleen mijn kaken liepen wel echt te klapperen, erger dan met MDMA of XTC, de dag na het gebruik had ik moeite met kauwen..Maar ben het met je eens... Is wel voor herhaling vatbaar!"
"Mooi dat je het binnen hebt gekregen, maar ik heb het liever sneller en wetend dat er minder kans is op onderschepping, dan dat ik lang moet wachten geld speelt geen rol. in ieder geval veel snuif/ slik plezier!"
"Als je al op youtube zoekt en ziet in de titels hoeveel ze naar binnen hebben gewerkt.. Maar het is niet een super krachtig spul ofzo.. Ik had redelijk wat nodig om iets te voelen."
"Waarom roken idd.. Dan ga ik maar eens wiet snuiven denk ik :P"