Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yort55 zei: Dan heb je geen goede shit gehad. Loop het vervolg ook in poeder en doseer zelf in capsules 😀 Klik om te vergroten... Jaa dit zei iemand al idd ja zou het nog een kans geven!! Al die goede verhalen er over wil ik ook hahaha"
"Hebbenze? zei: UDie gele boom! Pil? Dat was m’n 2e ervaring (1e was 2020 een liquid en troep) maar 1 3/4e daarvan dus gegokt 175mg beviel me goed. Had je vooraf al amfetamine op? Ik weet nog dat als ik dat vroeger deed mdma ook geen moer deed nadien. Klik om te vergroten... Ja idd die gele, had alleen ‘s middags paar biertjes gedronken meer niet dus daar zou het niet aan hebben gelegen. Maarja blijft via een site en bestel daar altijd alles dus test niet meer echt bij hun dacht zal wel goed zijn maar helaas. Als ik het ik het in de toekomst ooit nog is ga doen zal ik poeder bestellen en het in capsules doen wat andere al zeiden."
"Hey man, weet hoe het nu gaat maar voor dit soort gevallen moet je de crisisdienst bellen (weet niet of je in Amsterdam woont) die komen je dan ophalen en verzorgen ze totdat je clean bent en vaak gevolgd met een detox dat ze in de gaten kunnen houden! Klinkt alsof je dit wel kan gebruiken. Raad iedereen die verslaafd is aan naar de detox te gaan kom je in een vertrouwde bubbel met mensen met mensen en artsen en verplegers die je snappen. Heeft mij erg goed geholpen!! sterkte man!"
"Hey man, Wilde even zeggen respect zie dat je al 2 jaar struggled maar je blijft het proberen! Je hebt het in je alleen die duivel op je schouder moet je even vastpakken en zen nek omdraaien. Je zou wel 10000 tips hebben gekregen wat je moet doen met cravings maar bij mij helpt het van me aflopen of ff onder warme douche vaak goed. Ook zou ik je aanmelden voor act! Cgt was voor mij niks want dan blijf je de hele tijd bezig met die drugs. ACT is veel positiever en hele andere aanpak. Ga je meer doelen stellen voor jezelf en waarom je clean wilt blijven voor bijv je familie, vrienden je toekomst! En er zijn echt hele mooie klinieken in zuid Afrika, Schotland enz. Leerzaam en ff uit die omgeving en ff in touch komen met de natuur en waarvoor je leeft. Vriendin van mij zit nu bij 1 in zuid Afrika en die is echt gericht op je herstel en het weer tot jezelf komen en niet de hele dat gelul over drugs heel eerlijk ik kreeg daar juist cravings van. sterkte man, zie dat je gemotiveerd bent jij kan dit!"
"Wauw wat een ervaring was dit, 21:00 40mg genomen dit zou een sterke trip moeten zijn. Ook stond er bij ervaringen dat je de effecten snel voelt. (Plus een Bromazolam voor als het te intens zou zijn ik niet zou gaan flippen) 22:30 nou ik voelde nog steeds niks dacht wacht het even rustig af en nam nog een pil van 20mg erbij. 23:00 wauw wat trip ik ineens hard heel vreemd maar was alleen maar voelde alsof er iemand was die me door de trip begleide en stond echt in contact met mijn lichaam voelde precies aan wat het nodig Zag patronen en voelde echt alsof er iemand of iets bij me was om mij te helpen door de trip heen. 23:45 Iets in me neem nog meer bij ( heb ervaring met heftige trip dus dacht let’s go) dus ik er weer 20mg ingenomen en het was geweldig fijne tintelingen over men lichaam, alles dansende mee op de muziek en ook momenten gehad dat ik echt even goed ging nadenken over hoe ik mijn leven aan het lijden was en wat er beter kon. Was echt in gesprek met hetgene wat voor me gevoel aanwezig was en ook door de trip leiden. Ik had nog wel heel erg dat ik nog helder kon denken over dingen die ik nog moest regelen deze week. 00:45 Ik had nog 1 van 20 over en hoe meer ik nam des te beter werd de trip en weer iets in me zei neem de laatste ook. WAUW doen die insloeg was alles zo mooi zoveel kleuren, stilstaan bij bepaalde dingen in je leven. Wat me ook opviel is dat als ik een paar hijzen van me vape van de hele vibe kut werd. Zoals ik al eerder aangaf voelde echt alles goed aan in mijn lichaam. 03:00 zo space m nog steeds de pan uit met een grote glim lach op me gezicht en zeg de hele tijd wauw zo mooi was het. 0500 nog steeds best aan het spacen maar me hoofd is wel echt moe dus ga lekker liggen en totaal geen problemen mee kon niet echt slapen maar lag voor me gevoel op een grote zachte wolk eindstand dus 100mg gehad en las dat 60 al vrij hoog was maar het was het zeker waard heb hier en daar wel een benzo genomen om wat rustiger in me hoofd te zijn was echt superdruk in mijn hoofd! Kan moeilijk uitleggen wat ik pecies zag maar het was echt heel mooi dus zeker een aanrader!!! groetjeeees"
"Mezelf zei: Leuk reportje van 1 van mij favoriete psychedelica 😍. Had je nou wel bij het begin Bromazelam genomen? Dit zou dan verklaren waarom je de tript als relatief niet sterk ervaarde namelijk. Aangezien je toch wel een hoge dosis had genomen en later aangaf hier en daar een benzo genomen te hebben. Klik om te vergroten... Tot ik dit had gebruikt eerlijk, wauw wat een fijne trip heel gemoedelijk zelf met hele hoge dosis. Het is echt alsof er iemand is die het beste met je voor hebt tijdens de trip. En mijn lichaam wist precies wat het nodig had en had het aan. Dat vond ik ook interessant. Want normaal space de pan uit maar echt alsof er een other being was that helped me during the trip. Echt heel Nicee!!"
"Mezelf zei: Leuk reportje van 1 van mij favoriete psychedelica 😍. Had je nou wel bij het begin Bromazelam genomen? Dit zou dan verklaren waarom je de tript als relatief niet sterk ervaarde namelijk. Aangezien je toch wel een hoge dosis had genomen en later aangaf hier en daar een benzo genomen te hebben. Klik om te vergroten... Had dit geliked maar weet met psychedelische drugs dat de inwerking niet altijd even smooth gaan. Maar push me er doorheen en n ga altijd heerlijk. Maar deed het alleen plus was hooked aan de benzos nog dus zou het sws nemen maar kan niet goed uitleggen hoe of wat maar het voelde echt alsof er iemand of iets bij me was en me hielp met de trip. Heel interessant. De moeite waard"
"mitchieee zei: 4 ho met hoogste was 40mg Of 20mg gemixt met 20 4 ho mipt, maar na dit gelezen te hebben ben ik wel bereid er wat extra’s bovenop te gooien Klik om te vergroten... Ik wil niet aansporen om hoge dosis te gaan nemen maar wauw het was echt een unieke trip ervaring. Alsof er iets of iemand mij liet voelen wat ik nodig had. Heb er wel 3 Bromazolam bij gebruikt want was toen nog in men benzo periode en deed het alleen en heb vaker de tip gekregen neem er een pammetje bij. Omdat de inwerking van een trip naar kan zijn. Maar ik red me altijd wel en ben samen met mensen die ik vertrouw dit was eerste keer alleen maar wauw wat een nacht. Ik was zelf in gesprek met het ‘wezen’ die me begeleide door de tering harde maar fijn trip! 1 tip doe het in een schemerige ruimte en niet fel licht want alles gaat heen en weer! Laat me weten als je het hebt gedaan ben benieuwd of jou trip ook zo positief was!"
"Mezelf zei: Leuk reportje van 1 van mij favoriete psychedelica 😍. Had je nou wel bij het begin Bromazelam genomen? Dit zou dan verklaren waarom je de tript als relatief niet sterk ervaarde namelijk. Aangezien je toch wel een hoge dosis had genomen en later aangaf hier en daar een benzo genomen te hebben. Klik om te vergroten... Jaa lees het meer maar omdat ik normaal samen met vrienden trip en een benzo verslaving had en had wel eerder tips gekregen dat benzos erg helpen tegen de nare effecten bij trippen. Maar ja moet je idd wel meer nemen want wauw beste trip die ik heb gehad"
"PeteSapai zei: Na heel veel fijne tripreports over 6-apb gelezen te hebben leek het me heel fijn om het zelf eens te proberen. Ik had al wel gelezen dat voor velen de sweet spot op 160-180mg lag, dus dacht daar aan de lage kant mee te beginnen door 1-en-een-kwart pilletje van 130mg te nemen en te kijken hoe leuk Bevrijdingsfestival Utrecht daarmee werd. Na iets meer dan een uur begon ik een heeeeel lichte buzz te voelen, waarvan ik hoopte dat deze zou doorzettten, maar helaas werd het niet meer dan dat. Sterker nog, het golfde een beetje tussen (zo goed als) niets voelen en weer een lichte buzz. Ik heb verder een prima gezellige middag gehad (samen met een vriend die wel mee had willen doen, maar 's avonds nog moest rijden), maar het roze pilletje heeft hier niet bijzonder veel aan bijgedragen. Omdat ik een tijd geleden ook nagenoeg niets merkte van 2 pilletjes 2cb, terwijl bovengenoemde (zwaardere) vriend op 1 al genoot, begin ik me toch een beetje af te vragen of mijn lichaam wat minder vatbaar is voor dit soort spul dan de gemiddelde persoon. (Ik gebruik verder niet veel, enkel af en toe truffels en laatst 4-HO-MET/MiPT, waarvan 2.5 pillen een erg leuke, maar niet extreem heftige muziektrip was. Er zit altijd minimaal 2 weken tussen, en meestal 4+ weken.) Of deze pilletjes waren niet 130mg, dat kan natuurlijk ook nog. Helaas is hoeveelheid werkzame stof in dit soort pillen niet te testen bij het DIMS. Hoe dan ook, ik had wel het idee dat ik de potentie proefde en wil binnenkort de dosering iets verhogen. Zijn er mensen die soortgelijke (te) lichte effecten op 6-APB hadden, en hoeveel zou je dan aanraden voor een 2e keer? De rest met nog een pilletje nemen, dus 1.75? Klik om te vergroten... Ik had laat 3 pillen met 100mg 6apb erin dacht wil lichtjes wat voelen maar 3 uur later alle 3 genomen want voelde wat jij zegt heel licht wat en daarna weer niks. Had alleen een tering hoge bloeddruk maar voor rest wist ik nou niet licht wat voelde of placebo effecht. Heb dit dus ook wel eens op een festival gedaan en voelde er toen ook bijna niks van toen moest ik. Dikke schep pep nemen om het leuk te maken. Dus het is niet voor mij denk ik jammer wel hoor er altijd leuke dingen over oh en tip ik had laats 4-ho-met gedaan lees even men rapport heel dik als je hogere dosis neemt"