#1
@ketakoekjes
Als je DMT rookt dan hoeft dat ook niet.
Als je DMT rookt dan hoeft dat ook niet.
DMT heeft een heel laag brandtemperatuur, ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat je veel te hoog verhit hebt, en dan verbrand je je DMT zonder dat de actieve bestandsdelen er uit vrij komen.
Zo uit mijn hoofd moet je de temperatuur ergens tussen de 35 en 60 graden of zoiets houden om de stoffen te laten vrijkomen. Dit vereist een nogal moeilijk onder de knie te krijgen techniek, ik heb het zelf ook geprobeerd en bij mij ging het dus ook niet helemaal goed waardoor ik maar een halve ervaring kreeg.
Tabak toevoegen aan je DMT is onzinnig in ieder geval, niet meer doen.
Een thermometer in de DMT pijp lijkt mij niet zo slim, maar ik zou het zeker geprobeerd hebben.Wat is de juiste techniek dan precies om de DMT op die temperatuur te krijgen? Je vuurtje wat lager houden en niet direct tegen de pijp? Er moet toch wel zoizo rook ontstaan in de pijp, en dan pas eerste keer inhaleren, toch? (Laatste keer ik probeerde, was mijn tweede keer, inhaleerde ik te snel en kreeg wat dmt binnen, man hoe degoutant.)
Een thermometer in de DMT pijp lijkt mij niet zo slim, maar ik zou het zeker geprobeerd hebben.
DMT is oraal dus niet actief omdat het dan te snel door het lichaam wordt afgebroken tenzij je een MAOI (A) er bij neemt. Vaak voegen mensen peganum harmala toe aan DMT waarna mensen het vaak ayahuasca noemen. Mao inhibitor gebruik komt met extra risico's.In capsule stoppen en doorslikken, dan heb je geen gezeik met dat roken.
DMT is oraal dus niet actief omdat het dan te snel door het lichaam wordt afgebroken tenzij je een MAOI (A) er bij neemt. Vaak voegen mensen peganum harmala toe aan DMT waarna mensen het vaak ayahuasca noemen. Mao inhibitor gebruik komt met extra risico's.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."