Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja ik vind het dus ook een junk, dit geeft me inieder geval een steuntje in de rug als we weer een discussie hebben haha. bedankt zover!"
"@ klaas @ tomorz ben het helemaal eens met julie haha"
"@ Endor hmm ja er zullen vast van die mensen zijn die tegen drugs zijn, en voor hun is iedereen die een keer wat neemt een junk. maar voormezelf zeg ik nee , ik vind het een behoorlijk verschil."
"Petrovic zei: kan iemand van mijn mening een feit maken?? Klik om te vergroten... Nee. Als hij maar inziet dat hij de drugs niet meer gebruikt maar de drugs hem. Het maakt niet uit of hij een junk of verslaafd is, dan zijn er sowieso problemen waar eraan gewerkt moeten worden, ga daar maar over discussiëren. Klik om te vergroten... bedankt voor de reactie, ik gah er zeker wat mee doen metje advies. thnx"
"ketisheaven zei: endor zei: Eigenlijk is iedereen die drugs gebruikt een junky. Het is hard , maar de waarheid. Klik om te vergroten... Hmh, net zoals iedereen die geen drugs neemt een saai mens is. Een waarheid als een koe! Klik om te vergroten... hmm vind dit een beedje bullshit, dus dat zou betekenen dat iedereen drugs moet gebruiken? ik snap hier echt niet wat je bedoeling van is. ik gah met best veel mensen om die niets gebruiken en heb er altijd schik mee! helemaal als ik kentter hard sta te space, en hun hebben niets door haha"
"eey party people, ik heb een goeie week geleden een kweek setje gekocht, is me 1e keer. ik heb hem nu na het soaken precies een week staan, de luchtvochtigheid is goed en heb een temperatuur van 23-26 graden, ook s´nachts vanwege mijn terrariums. kan iemand mij mischien vertellen of het er goed uitziet op de foto? graag reacties"
"oke, bedankt voor julie reacties, het lijkt mij vrij weinig mycelium, vergeleken met anderen. ik ben hier nieuw op dit forum dus moet nog even ontdekken waar alles thuishoor en werkt. zal ik opnieuw poste in kweek en crea ? ik hou julie op de hoogte van me kweek, greetzz"
"hmm ze staan nu 12 dagen met de juiste temp. en lv. ik zie nog niet echt een teken van leven.. wel zie ik op sommige plekjes dat het mycilium op sommige plekjes wat omhoog komt iemand goed advies???"
"heey ik heb een vraagje, ik heb een mexicaanse kitje nu 3 weken staan.. ik heb de temperatuur constant van 23/26 en lv ook goed heb het idee dat er iets niet goed is.. hier 2 foto's van het bakje, bovenop het mycilium zitten donkergele puntjes lijkt het wel. weet iemand wat ik er nog mee kan doen? alvast bedankt!"
"bedankt voor de reacties, ik was er al bang voor.. iemand ook enig idee waardoor het kan komen? zodat me volgende kitje niet verneukt word. ik ga van de week terug naar de shop waar die vandaan komt. ik hoop dat ik een nieuwe mee krijg en anders koop ik hem alsnog."