Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstruffels nog goed????

truffels nog goed????

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die kun je gewoon nog opeten.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
markootjeeh zei:
oke dankjewel,
eerlijk gezegt heb ik ze al opgegeten.
Klik om te vergroten...

Haha. :grin:
m
markootjeehLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha ik heb behoorlijk lopen trippen gister alsnog,
dus kon geen kwaad,
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
markootjeeh zei:
haha ik heb behoorlijk lopen trippen gister alsnog,
dus kon geen kwaad,
Klik om te vergroten...

Dat kon ook geen kwaad, ik had gister alleen geen zin meer om een hele uitleg te typen, dus een kort maar duidelijk antwoordt leek me voldoende. :)

Ze worden zowel vacuüm verpakt, als niet vacuüm verpakt verkocht. Dan heb je gewoon dat plastic doosje waar de truffels in liggen, zonder vacuümzakje dus.

Dus het kan al zeker geen kwaad. Iets donkerder en vochtig ook niet.

Nu vraag ik me wel af waarom je er de dag van tevoren al een truffel eruit hebt gehaald en opgegeten ? Dat is toch nutteloos. :grin:
m
markootjeehLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sublimo zei:
markootjeeh zei:
haha ik heb behoorlijk lopen trippen gister alsnog,
dus kon geen kwaad,
Klik om te vergroten...

Dat kon ook geen kwaad, ik had gister alleen geen zin meer om een hele uitleg te typen, dus een kort maar duidelijk antwoordt leek me voldoende. :)

Ze worden zowel vacuüm verpakt, als niet vacuüm verpakt verkocht. Dan heb je gewoon dat plastic doosje waar de truffels in liggen, zonder vacuümzakje dus.

Dus het kan al zeker geen kwaad. Iets donkerder en vochtig ook niet.

Nu vraag ik me wel af waarom je er de dag van tevoren al een truffel eruit hebt gehaald en opgegeten ? Dat is toch nutteloos. :grin:
Klik om te vergroten...


haha oke, ja ging wel lekker,
het was al weer behoorlijke tijd geleden ,
wou even kijken of het me beviel. voelde wel goed aan,
ben wel nog even naar beneden gezweefd om even frisse lucht te halen.
dacht even dat het me teveel werd, leek alsof die treden van me af liepen en keek maar me handen leken me armen heel lang en hele grote handen :grin:
later in de trip kon ik het wel aardig onder controle houden.

laters
m
markootjeehLid
01-01-2024, 00:00
#6
heey mensen van df,
ik heb van de week een zakje met truffels bestelt op azarius en deze binnen gekregen.
heb gister 1 klein truffeltje gegeten en toen het zakje weer goed dicht paar keer dubbel verpakt.
het zat vacuum verpakt.. is dit nodig geweest?
want nu zit ik met de vraag of ze nog goed zij want ze zijn donkerder als gister en beedje vochtig.

bedankt al vast.
m
markootjeehLid
01-01-2024, 00:00
#7
oke dankjewel,
eerlijk gezegt heb ik ze al opgegeten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."