Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmexicaanse paddo kweek kit

mexicaanse paddo kweek kit

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
markootjeehLid
01-01-2024, 00:00
#1
eey party people, :rock:

ik heb een goeie week geleden een kweek setje gekocht, is me 1e keer.
ik heb hem nu na het soaken precies een week staan, de luchtvochtigheid is goed en heb een temperatuur van 23-26 graden, ook s´nachts vanwege mijn terrariums.
kan iemand mij mischien vertellen of het er goed uitziet op de foto?

graag reacties :grin:

:stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het ziet er goed uit, hoewel dit topic wel in de kweek en creahoek thuis hoort.

Ook vind ik persoonlijk je temperatuur iets aan de hoge kant, aangezien dit in de zak ivm. kas-effect nog iets hoger zal zijn. De zak is meer dan goed beslagen, dus de lv is zoals je zelf al zegt wel goed. Pas wel op dat het niet TE vochtig is, dit verhoogt de kans op schimmels.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat setje is goed op weg! er moet iets raars gebeuren als daar na een week geen pins opkomen
m
markootjeehLid
01-01-2024, 00:00
#4
oke, bedankt voor julie reacties,
het lijkt mij vrij weinig mycelium, vergeleken met anderen.
ik ben hier nieuw op dit forum dus moet nog even ontdekken waar alles thuishoor en werkt.
zal ik opnieuw poste in kweek en crea ?

ik hou julie op de hoogte van me kweek,

greetzz :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat zit wel goed hoor! Het zal misschien nog iets toenemen, maar er hoeft niet percé mycelium aan het oppervlak te zitten om een paddenstoel te produceren!

Je kan het topic het best hier laten staan, zodat een moderator deze ( met reacties en al) kan verplaatsen naar het juiste sub-forum!
m
markootjeehLid
01-01-2024, 00:00
#6
hmm ze staan nu 12 dagen met de juiste temp. en lv.
ik zie nog niet echt een teken van leven.. :(
wel zie ik op sommige plekjes dat het mycilium op sommige plekjes wat omhoog komt

iemand goed advies??? :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou de zak wel dicht laten en niet telkens openmaken als je foto's gaat trekken.
m
markootjeehLid
01-01-2024, 00:00
#8
oke bedankt.
ik ben erg nieuwschierig wat het word,
ik zit er elke keer voor te kijken of ik al wat zie haha :grin:
ze staan nu 7/8 dagen dus ik verwacht de eerste wel met de aankomende dagen..
als alles goed verloopt natuurlijk.

:wave:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
markootjeeh zei:
hmm ze staan nu 12 dagen met de juiste temp. en lv.
ik zie nog niet echt een teken van leven.. :(
wel zie ik op sommige plekjes dat het mycilium op sommige plekjes wat omhoog komt

iemand goed advies??? :grin:
Klik om te vergroten...
Gewoon wachten. Zal wel goed komen. En anders niet.
m
markootjeehLid
01-01-2024, 00:00
#10
staan nu 16-17 dagen en nog geen teken van leven te bekennen.... :(
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
markootjeeh zei:
staan nu 16-17 dagen en nog geen teken van leven te bekennen.... :(
Klik om te vergroten...
Bij mij heeft het al eens meer dan 20 dagen geduurd (28 als ik me niet vergis) dus wacht toch maar nog even voor je het opgeeft.
m
markootjeehLid
01-01-2024, 00:00
#12
oke ik zal wachten:P ik krijg met gemak al wel honger,
t is me 1e keer dat ik ze zelf kweek dus ga me dan wel dingen afvragen snapt gij,


:rock:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
markootjeeh zei:
oke ik zal wachten:P ik krijg met gemak al wel honger,
t is me 1e keer dat ik ze zelf kweek dus ga me dan wel dingen afvragen snapt gij,


:rock:
Klik om te vergroten...
Ik snap maar al te goed. Ik zeg niet dat ze er sowieso gaan doorkomen, maar als het niet in de weg staat zou ik toch nog even wachten.

Je kan altijd terug gaan, een mail sturen naar de shop waar je het gekocht hebt.
m
markootjeehLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha ja gedult is een schone zaak,
op sommige pekjes komt het mycilium al wat omhoog maar niet echt spectaculair.
ik heb hem in deventer gekocht. als het niets word ga ik gewoon terug,
nee hebje, ja kunje krijgen,

thnx voor de snelle reactie :wave:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als het een eerlijke shop is, zullen ze je wel een nieuwe kit geven.

Geen probleem. :beer:
m
markootjeehLid
01-01-2024, 00:00
#16
nu 22/23 dagen verder zonder enig resultaat.. :confused:
Als aan het eind van de week nog niets is opgekomen ga ik terug naar de shop,
iemand bekend met de stoelendans in deventer?
als ik het verhaal uitleg zal ik hier dan een nieuwe kunnen krijgen?

ik zit zonbeedje aan me einde vakantie, dus erg jammer dat het nog niets is geworden..

ik heb hem *steriel uit de zak gehaalt en 2 foto's gemaakt,
het lijkt wel of het aan het rotten is, en boven op wat donker gele puntjes.

ik baal echt als een stekker! :(

iemand goed advies???
m
markootjeehLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben gisteren terug gegaan naar de shop waar ik het setje had gekocht.
ik legde het uit en de verkoper zij niets hij pakte gelijk een nieuwe uit de koeling,

heb er btw ook salvia divinorum gehaalt, wel de goedkope( bladeren)
was 10gr voor 8 eurie geloof ik.
hij had me er een hele uitleg over gegeven en gezegt dat ik hiervan veel moest roken!
heb het dus ook dezelfde avond gerookt( de halve zak, 5gr ongeveer) allemaal met de waterpijp.
in het begin was ik zo ongeveer goed stoned leek wel.
besloot later nog een flinke suk te nemen!, toen klapte hij behoorlijk hard in.
alles begon te shake en leek wel slow-motion, me lichaam tintelde van top tot teen,
ook als ik naar beneden liep kon ik erg moeilijk de diepte inschatten,
leek alsof de treden van mij af liepen.
leuke ervaring en dus reden genoeg om het sterkere extract te gaan halen:P

hoort mischien niet hier helemaal thuis maar wou het even kwijt.

zodra ik iets in het nieuwe kweeksetje tot leven zie komen meld ik dit meteen :grin:
greetz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."