Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat je van speed te gebruiken in het algemeen niet hoeft te hallucineren, maar door steeds maar wakker te blijven kan dat door een chemische effect wel ontstaan. Ik heb dat dikwijls moeten meemaken. omdat je geest eenmaal rust nodig heeft heeft dat wanneer je te lang wakker blijft heel wat te verduren. Dan zou je wel kunnen hallucineren of hoe je het maar ervaard. Wanneer iemand te veel gaat snuiven, en een paar dagen zonder te rusten verder gaat met o.a feesten\\, kan ineens hallucineren maar ook negatieve consequenties tegenmoet komen. Halliucinaties die gepaard gaan met achtervolgingswaanzin en angst zijn dan in zekere zin niet of onmogelijk te vermijden. Veel mensen zijn dan daar erg vatbaarder door geworden dan ze een prettig gevoel door te krijgen. Marko/drugs ervaringsdeskundige."
"Immo zei: Na een avondje speed wilt alcohol/wiet vaak wel helpen om mij in slaap te krijgen. Zelf probeer ik altijd mijn speed in te nemen 8 uur voordat ik ga slapen. Dit werkt voor mij erg goed. Klik om te vergroten... In de jaren 87 heb ik de drugs leren kennen, met name speed en xrc. Nou; moet ik zeggen, dat was pas een tijd dat ik nu niet kan vergelijken met deze tijd waar drugs centraal staat. Met andere woorden: de drugs ampfetaminen en xtc die we nu kennen zijn veelal vervaardig uit allerlei stoffen zoals cafeinen en andere rotzooi. Slechts een klein percentage aan de hoeveelheid aan stoffen die aanwezig zijn maakt het product tot zijn geheel. Ik ben zelf een sociale gebruiker van ampfetaminen, maar deze shit ken ik niet. Slaap kan ik pas verkrijgen als de speed uitgewerkt is. Toen de housepartys in die tijd centraal stonden besefte ik pas dat ik niet veel drugs nodig had om te kunnen feesten. De speed, xtc van tegenwoordig kun je daarmee niet vergelijken. Dat is de reden waarom ik na enig gebruikt te hebben van deze drugs wel kan slapen.....Welterusten mensen...the party is over now......."
"Na langdurig gebruik besef ik toch dat ik er een streep achter moet zetten. In mijn vorig onderwerp(afkickken van de speed), had ik al medegedeeld dat ik er klaar voor was, en dat ik mijn laatste zakje speed zou deponeren. Maar dat heb ik niet gedaan...Misschien ben ik wat impulsiever gaan handelen om geen plaats te kunnen nemen van een 2e optie. Waarom? omdat ik het zeer moeilijk heb op dit moment. Maar ik blijf optimistisch want straks sa ik mijn slag, om het zo mar te zeggen.....Daar ben ik wel bewust van. Het is me wel vaker gelukt alhoewel er sprake was van Sociaal gebruik, is het me wel gelukt om mijn drang naar drugs uit te schakelen..Ik ben nu wel ee sociaal gebruiker want alleen heb ik er eigenlijk geen zin in. Maar ik weet wel dat, dit mijn laatste zakje speed is. Nu ben ik er bijna klaar voor........"
"lysergine25 zei: ja psies .... na 30 dagen ben je clean man Klik om te vergroten... My mission is 2 stay clean.....4ever"
"margaux zei: Hoeveel kg zijn jullie afgevallen van speed in hoeveel tijd? & hoeveel gebruikte je? Klik om te vergroten... Tot nu toe bijna iedere dag naar een jaar in een tijd van 20 jaren te hebben gebruikt, met daarin tussenpozes...ben ik door iedere dag te eten en drinken altijd op niveau gebleven.....Gelukkig dan...Nu nog defenitief stoppen."
"Cole zei: Als je wilt afvallen door speed te gebruiken moet je maar eens naar "requiem for a dream" kijken, moest je deze film nog niet gezien hebben. Tgaat over de moeder trouwens Klik om te vergroten... Ik woog eerst 103g.....Nu nog door dagelijks gebruik blijf ik hangen op de 88, maar ik eet wel."
"Taat zei: Als je wilt afvallen op speed.. Lukt niet, je word alleen maar vettiger Ik onderhoud mezelf altijd netjes en eet toch wat..Dus kan niet echt zeggen dat ik gewicht kwijt ben door de speed.. Klik om te vergroten..."
"Toen ik een jaar was gestopt met alle drugs, ben ik van 70 naar 103 kg bijgekomen. Door veel sporten(fitness) werden de vetten door aminozuren omgezet in spieren. Maar ik vond mijzelf toch nog te zwaar. Dus ben ik maar weer gaan gebruiken. Ik weeg nu 88kg... Ja afvallen kan degelijk op de dagelijkse portie speed!!!maar is geen gezonde manier. Wordt maar gewoon atleet, dan kun je afvallen en is gezond ook!"
"snuiftabak is lekker..ik gebruik het elke dag, en is beter dan al die andere troep."
"Ik las net dat speed ook wel als medicijn word gebruikt. Om te noemen zijn ADHD patienten, die constant ritalin gebruiken ook eigenlijk geholpen door uiteindelijk een doses pep naar binnen te werken. Heel vaak merk ik wanneer ik een week geen pep heb gebruikt, depressief word en lui. Dat in tegenstelling van het gebruik van pep. Ik merk dan ook dat ik bijna alle dagen wanneer ik niks gebruikt, futloos ben. Maar wanneer ik pep gebruik ben ik totaal een anders mens, en sta ik wat steviger in mijn schoenen. Ook breng ik wat positieve gedachten mee, waardoor ik wat minder impulsief wordt. Vaak stel ik mij dan kwetsbaarder op, waarbij mijn gedachten stroom op een intense wijze gebruikt wordt. Normaal dwaal ik af met mijn gedachten als ik niks gebruik, maar wanneer ik een lijntje neem, ben ik veel alerter en positiever van gedachten, waarbij mijn concentratievermogen op allerlei gebieden zeer beinvloed wordt door het gebruik van speed. Speed is een stimulerend middel dat gebruikt wordt als medicijn....Voor mij in ieder geval wel. En toch blijk ik geen ADHD te hebben, terwijl mijn diagnose schizofrenie inhoud, helpt dat middel wel tegen mijn depressies en angsten. Dus kan ik wel degelijk zeggen dat speed als medicijn kan fungeren."