Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik herken je verhaal m.b.t. het speed gebruik precies uit mijn eigen ervaringen. Ik heb ong 1 jaar vrij veel speed gebruikt. Dit was op een geven moment ook bijna iedere dag. Hiervoor heb ik een tijd pille gebruikt. Ben nu 3 jaar gestopt , maar was na die tijd ook echt na de klote. Ben toen een hele tijd depresief geweest. Ben die tijd niet erg veel onder de mensen geweest, omdat ik dit erg moeilijk vond en er niet echt behoefte aan had. Was erg onzeker, kon bijna geen woord uitbrengen en antwoorde vaak alleen met ja of een hinnekje. Ik ergerde me toen die tijd elke dag aan mezelf, omdat ik voor die tijd eigenlijk heel spontaan en uitbundig was. Ik heb sinds die tijd allerlei assertiviteitstrainingen en dat soort dingen gevolgd. Dit heeft mij erg geholpen (Ben er nog steedsmee bezig, maar ben echt heel blij dat ik al zover ben gekomen!) Gewoon de dingen die je eng vind ondernemen !! Dat helpt echt. Ga die dingen echt niet uit de weg. Ik geloof er zelf ook wel in dat dit door drugs gebruik komt. Maar er zullen natuurlijk ook wel andere oorzaken zijn, zoals andere gebeurtenissen in je leven en aanleg en dat soort dingen."
"Ik wil binnekort, .naar een feestje weer eens MDMA gaan doen, xtc en SRRIs = verlaagde effecten, xtc en MAOIs = serotonine syndroom maar over xtc en tryciclische antidepressiva (Ik slik nou venlafaxine 75 mg) is nog weinig bekend (zeggen ze op erowid) dus om het veilig te spelen zeg ik maar dat je daar in het ergste geval ook serotonine overdosis van krijgt. nu is mijn vraag zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? heb je het al eens gehad en hoe ervaarde je dat, ook in welke mate heb je dit gehad, zover ik weet kan het van licht ergerlijk tot fataal gaan. Ik heb hiervoor een jaar al een andere medicatie geslikt, namelijk mirtazapine, hierbij heb ik wel eens een pilletje geprobeerd en dit ging wel goed. Ik weet nou eigenlijk alleen niet of dit heel erg verschillend werkt? En als ik mijn medicatie de dag van het feest niet inneem, maar dan de volgende dag weer, zou dit beter zijn? Alvast bedankt."
"Ik ben vorige week dinsdag begonnen met de kuur. De eerste paar dagen waren verschrikkelijk, want ik was echt ontzettend duizelig, misselijk en voelde me gewoon heel raar ervan. Net alsof ik een of andere drugs ophad zonder de leuke effecten daarvan, dus mijn ervaring met champix was niet echt geweldig. Dit duurde ongeveer 3-4 dagen. Daarna in het weekend ben ik er wel erg somber en down van geweest, maar de rest van de bijwerkingen was weg gelukkig. Nu 7 dagen later (Vandaag naar hogere dosis gegaan) gaat het eigenlijk wel prima. Geen zin meer om te roken (af en toe heb k wel zo'n momentje maar das snel weer weg) Het smaakt me ook niet meer, word ook niet shaggie meer van t niet roken. Ben der nu wel tevreden mee, maar heb ook verhalen gelezen van mensen die er na 2 weken weer helemaal depressief van worden , Dus ik ben benieuwd!"
"Ik heb een vraagje. Ik zag net staan dat bij het kweken van een growkit een hele lading water er bij in moet worden gegooit. Nou heb ik van het weekend zo'n kit gehaald, maar in de instructies staat: Sproei de kit met een plantenspuit zodat de bovenkant licht vochtig is. Giet geen water direct in de growkit. Waar moet ik nou van uit gaan? Ik heb er maar een klein beetje water in gedaan, maar in de zak zit wel allemaal vocht (condens) Moet ik er meer water bij in doen of zal het zo goed zijn?"
"Dit heb ik ook. Alleen staan ze nog in de growkit... Is dit ook geen probleem???"
"Hallo mensjes... Heb hier een paddo growkit staan. Heb hier al eerder een bericht geplaats over groene schimmel die in de bak groeide ( Dat heb ik er uitgesneden, maar het stonk ook helemaal niet ) Nou zijn de paddestoeltjes ongveer 1,5 cm groot, maar er zitten puntjes witte schimmel over de hele paddestoel (Ook op de hoed) Ze zien er verder wel mooi uit ofzo... Ik las er allemaal verschillende dingen over: Bij de een staat dat ze besmet zijn en bij de ander dat je ze gewoon kan op eten en dat witte schimmel niet uitmaakt. Kan ik ze nou gewoon eten of ga ik er dan ziek van worden?? Ben wel benieuwd...hoop dat ik ze niet weg hoef te gooien."
"Ik zal morgen foto's maken en hier plaatsen... Ik heb zelf geen idee wat voor een schimmel het is????"
"Ik haal het ook elke keer weer weg, maar het komt steeds weer terug (hele kleine beetjes) Hij staat er nu al dik een week, maar het blijft bij een klein beetje schimmel... Zal de oogst toch niet lukken. De paddestoeltjes zijn nu ong 1,5 cm groot, maar er zitten kleine witte vlekjes schimmel op...Ik vraag me ook af wat dit is en of dat ook wel goed is? Misschien kan ik wel beter een nieuwe maken ja"
"Het stinkt niet.... Ze beginnen nu echt hard te groeien en zien er verder goed uit dus K plaats nog wel wat foto's"
"Dit heb ik dus ook. Er staat overal op internet dat je er een heleboel water bij in moet doen. Nou heb ik een paar dagen geleden zo'n growkit gehaald en in de instructies stond: Sproei de kit met een plantenspuit zodat de bovenkant licht vochtig is. Giet geen water direct in de growkit. Waar kan ik vanuit gaan? De zak is redelijk vochtig aan de binnekant, moet ik er niet meer water bij in doen zoals overal beschreven staat??"