#1
Alle schimmel die niet wit is, is niet goed. Maar ik hoop dat het goedkomt! Kweeksetjes kun je namelijk niet meer kopen sinds maandag ![:(]()
De Sjeik zei:Alle schimmel die niet wit is, is niet goed. Maar ik hoop dat het goedkomt! Kweeksetjes kun je namelijk niet meer kopen sinds maandag![]()
Purple haze zei:De Sjeik zei:Alle schimmel die niet wit is, is niet goed. Maar ik hoop dat het goedkomt! Kweeksetjes kun je namelijk niet meer kopen sinds maandag![]()
Waarschijnlijk wel in amsterdam![]()
De Sjeik zei:Zelfs toen de box besmet was?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."