Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb al tijdje geleden Daro Hoestcapsules gekocht waar dxm in zit. En ik vind het zonde om het weg te gooien, en ik wil het gewoon keertje proberen of het werkt als een soort drug. Maar ik heb geen idee wat ik ermee moet doen. Iemand tips?"
"Codeïne is een stuk minder schadelijk en de werking is niet zo heftig maar wel zeer prettig. Houd er wel rekening mee dat Codeïne een opiaat is en dat dit bij veel gebruik lichamelijk en geestelijk verslavend is. Klik om te vergroten... en waar zit codeine in? (; dan doe ik dat wel als dat beter is dan dxm.."
"okeeej.. ;p dankje. nog nooit van gehoord xD hahaa."
"Carlitos zei: Oxazepam is wel relaxed voor je,maar heb zo'n me vermoedens dat je daar niet 1 2 3 komt als 14-jarig meisje met een aantal post op 1 hand te tellen. Druk word je van caffaeine,dat kan je ook in poedervorm gewoon kopen via internet. Klik om te vergroten... hahah neej denk het ook niet. ;p this te proberen... maar kanslooos waarschijnlijk xD caffaine jaa kan ook."
"Petrovic zei: Helemaal niet aan gedacht, maar je kan ook eens naar de smartshop gaan, hier wordt je gewoon toegelaten zelfs als je 14 bent. Wel leuke dingen om uit te proberen: - Kratom = Heeft een ontspannen werking. - Guarana + kolanoot = Soort caffeïne alleen dan wordt je wat minder opgefokt. - l-tyrosine = meer energie en concentratie De mensen in de smartshop kunnen je er wel meer over vertellen. Klik om te vergroten... aaaight. dat is denk ik nog beste optie dan.. thx ! haha zien ze opeens klein meisje van 14 staan.."
"Berbatov zei: Smarties lijken me wel iets voor jou. Daar zit een lichte MAO-remmer in. Niet heel heftig, maar het geeft wel een plezant effect. Klik om te vergroten... okeeeej. =D"
"Fresh zei: Berbatov zei: Smarties lijken me wel iets voor jou. Daar zit een lichte MAO-remmer in. Niet heel heftig, maar het geeft wel een plezant effect. Klik om te vergroten... Haha. M&M's niet? Klik om te vergroten... ik snap niet wat smarties zijn eigenlijk.. ;$ gewoone smarties denk ik niet toch xD"
"bier zei: Jawel chocola is een lichte mao-remmer. Klik om te vergroten... haha okeeeej. (: thnx"
"blu zei: Mensen van 14 horen inderdaad nog niks sterkers te gebruiken dan energydrink en chocola, in mijn boekje. Klik om te vergroten... energydrink is echt heel erg vies. en chocola werkt goed tegen verdriet enzo.. maar niet echt iets wat ik zoek ofzo.."
"Exceptional Insight zei: Hier had ik overheen gelezen. Dit is zeker waar. Niet gebruiken om ellende te onderdrukken! Verander dan je interpretatie, zie het voor wat het echt is; puberteit. Relativeer het helemaal kapot en lach erom Klik om te vergroten... je zou denken wat voor ellende kan een meisje van 14 jaar nou hebben? het is ook niet alleen de puberteit ofzo (wel natuurlijk stukje puberteit enzo) ..maar het zijn ook echte dingen. dus zolang ik met al die dingen zit enzo.. (wat waarschijnlijk nog wel lang duurt dan..) gewoon niet gebruiken? en als het dan weer wat beter met me gaat kan ik altijd nog wel kijken wat ik doe . ik denk dat ik alleen dan niet meer de behoefte heb om iets te gebruiken.. want de enige reden dat ik het nu wil is om gewoon even weg te zijn van deze shitwereld. gewoon niet aan de dingen denken waar ik eigenlijk niet aan wil denken."