Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"h"
"als ik wel mee beging is de wiet tent wel goed ??? wat kan ik beste kweeken ?? wat goed op brengt ?"
"oke ik denk dat je beter eens op wietforum.nl kunt gaan kijken... en als je hoe dan ook niet gepakt wilt worden kun je beter helemaal niet beginnen met kweken... er kan altijd iets gebeuren waardoor je wel gepakt wordt....bv brand(hoeft nog niet eens je kweektent zelf te zijn),of er komt politie in huis voor iets anders en ze vinden je tentje....en ga zo maar door... heeel veel geluk met je kweek avontuur... [/quote]"
"ik wil ook leren wiet kweeken ik wil eerst rustig aan begingen ik wil alleen weten wat ik nodig moet hebben want ik kan ook een wiettent kopen helemaal compleet voor 450 euro ik weet niet of dat goed spul is ???? hoe kan je beste wietzaad kweeken wat voor lamp moet ik daar voor gebruiken en wat heb je daar bij nog meer nodig ??? laaste vraag welke wiet kan je beste kweeken ????"
"ik hoop dat daar iets over kan vinden enzo maar wat zal jij gaan doen als jij mij was ?"
"hoi ik heb dat ook ik laat de blad gewoon aan ziten voor al dat nog jonge plantje is vorige jaar had ik dat ook toen bleek dat me plant voeding te kort had !!!!"
"hoi ik wilt zaad onkiemen leren maar hoe moet ik dat doen ik hoop dat niet al te moeilijk is ik weet alleen dat je lamp van 20 wat nodig moet hebben wie wilt mij daar bij helpen !!!!"
"ow oke ik was gister bij een kweek shop geweest ik vroeg zo hoe ik beste zaad uit laten kiemen weet hun zelf niet eens"
"klopt dat hoor de ik als je met stek blokjes dat je daar in ook kan onkiemen met een lamp er boven van 20 wat"