Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
":P Als ik gebruik doe ik niks liever dan geilen met mijn vriendin. Op een of andere manier is het net alsof ik aan het infus hang gevuld met spaanse vlieg!!"
"Wie zegt dat basen duur is moet zich eens aan zijn kop voelen Het is onbetaalbaar Hij of zij die rookt zal alles doen om niet op tevallen.Als iemand elkedag rookt " based" zijn dit dingen waar je het aan zou kunnen herkennen. Een pijp: dit kan een leeg blikje zijn, een glas , pijpje van glas of metaal. Je kan het zo gek niet bedenken. Sigaretten as: let op als iemand as spaard. Dit is nodig om de base te roken de as neemt de vloeibare base op als deze word aangestoken. Amoniak dit is nodig om de coke uit te koken Veel aanstekers, lepel in niet normale positie gebogen,alu foli. Verbrede pupillen, onrust ,extreme sex drift Hoop dat ze het niet doet komt haar duur te staan het is"
"Je moet gewoon in de spiegel kijken en praten met je zelf!!! Je wil stoppen omdat je walgt van je zelf omdat je afhankelijk bent. Gewoon knoken tegen het gevoel om te gebruiken dat heet zelf decipline en als je die niet hebt word je gewoon een junk."
"tja daar kom je over een gram of 100 wel achter, dan weet je wel wat je toen gehad hebt Oefening baard kunst en die eenmaal heeft gesnoven oefent graag verder. de schijn van een lijn"
"Ik ga naar bed ben mijn regelmaat kwijt"
"Iedere vorm van overmatig drugs gebruik zal uiteindelijk zijn tol eisen, mentale en lichaamlijke afbraak.overdaad schaad simpel"