Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste DF'ers, sinds vorige week maandag ben ik gestopt met het roken van tabak (Zaterdagnacht toch nog 1 peukje gerookt). Als logisch gevolg daarvan ben ik ook opgehouden met tabak in m'n joints te doen. (Puur roken geeft sowieso een veel fijner effect ). Dit heb ik zowel vrijdagavond als maandag overdag gedaan, een pure joint gerookt dus. Effect bevalt me prima, alleen het voelde al vrij scherp aan de keel. Nu heb ik echt last van mijn keel, het voelt net alsof er iets verbrand is waar de lucht met elke teug adem langs schraapt. Mijn vraag: is dit een gevolg van het puur roken, een lichamelijke reactie op het stoppen met roken of geen van beiden?"
"onlangs vertelde een vriend dat hij een toetje had gerookt met een mengeling hasj, wiet én speed, gewoonweg fantastisch vertelde hij me. nu gebruik ik alle 3, maar dan wel apart (ok, af en toe melange, hasj en wiet) zijn er hier mensen die dit fenomeen ookkennen of al eens hebben geprobeerd? zo ja hoe gaat het dan,? van speed wordt je actief en van wiet wordt je sloom, dus ik zou denken dat je gewoon niks meer gaat voelen. Kan dit verhaal eigenlijk wel of heeft mijn vriend gewoon zijn laatste hersencellen mee opgerookt? zou best kunnen want ik heb hem de laatste 2 jaar nog nooit nuchter gezien, die gast is werkelijk geflipt geworden, maar ja gerookt vlees bewaart langer he"
"Hey, ik vroeg me af wat jullie beste ervaring met drugs (maakt niet uit welke). De mijne is de volgende: Een goede vriend van mij had dus een wiet-pijpje gekocht (echt een cool ding overigens - een soort indiaanse vredespijp). Het grote voordeel van zo'n pijpje is dus dat je er gewoon wiet in pleurt en het meteen op kan roken - je hoeft geen joint te draaien. We gingen dus met dat pijpje roken en vulde hem gewoon steeds weer bij, echt ontzettend makkelijk en relaxed is dat . We bleven maar doorroken tot we ongeveer - letterlijk - 10 gram per persoon ophadden ofzo (ze hadden daar een grote oogst van 5 planten, vandaar. Echt een bakje van 20x10x10 centimeter ofzo hadden we in die tijd voor 3/4e deel opgerookt, goeie tijd was dat :P). Maar goed, na de 10 gram PURE wiet per persoon opgerookt te hebben, gingen we naar buiten. We hebben daar echt overal rondgeslenterd, zonder echt enig idee te hebben van waar we waren. We hebben toen echt een prachtige, warme zonsondergang gezien, en gingen daarna, linngend op een bankje (omg, wat een zwervers :P) naar de sterren liggen kijken. Ondanks dat we niet wisten waar we waren, raakten we helemaal niet in paniek ofzo. Het was echt geweldig, ik was nog nooit ZO stoned geweest (behalve een keer dat ik wit-thee ging drinken, maar dat is een ander verhaal). We gingen toen aan de zijkant van een brug liggen, en het viel alsof de brug gewoon kantelde xD. Het was best wel eng, omdat we dachten dat we in het water gingen vallen :P, maar tegelijkertijd ook heel grappig. Voor een nuchter persoon moet het er echt heel erg grappig uit hebben gezien, twee stonede gasten die aan de kant van een brug aan het lachen waren en zeiden "Oh shit, ik val eraf"! Hahaha :P . Nou ja, thuis nog lekker warm en knus naar tv gekeken en wat muziek geluisterd, toen naar bed :P. Nou ja, dat was wel zon beetje mijn beste ervaring met drugs ooit. Maar ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen :j. Vertel er over ^^ Jur *admin: Dit forum is niet geschikt voor 'vragen' laat het topic verder gewoon open natuurlijk, leuk verslag! maar heb je topictitel iets aangepast"
"llereerst, ja inderdaad weer een live report, ik ga m'n best doen het allemaal goed bij te houden en hoop zo de visuals t beste te kunnen omschrijven: Introductie: Dit is waarschijnlijk een van de stomste dingen die ik had kunnen doen maar nieuwsgierigheid won het van verstandigheid en deze kans kwam me natuurlijk ook niet zo maar aanvliegen. Ik ben al jaren nieuwsgierig naar truffels en paddo’s en wil het ondertussen ook al een hele tijd doen maar het is er gewoon nog niet van gekomen door meerdere redenen (geen tripsitter of iemand die mee wilt doen, niet lekker in mn vel ziten en de gelegenheid). Maar ik kon nu gewoon niet meer wachten. Ik zit momenteel alleen op mijn slaapkamer, heb net een 10 gram dolphins delight (lemon tek) op en voel langzaam de effecten meester van mij worden. Mijn zicht begint te golven, ik denk niet meer 100% helder, ik voel me zwaarder en mn zicht verscherpt. Al typend beginnen de bovenste letters van mijn verhaal te golven maar voor ik ga liggen wil ik toch eerst deze introducte afhebben. Het is misschien heel onverstandig wat ik nu doe, maar ik wilde gewoon weten hoe het was, en ik denk dat ik er zo achter ga komen. (27 jan. 27, 11, 23:4 Setting: Alleen thuis (ouders op vakantie, zusje met haar vriend op haar slaapkamer) Ervaring: 0% met tripmiddelen Omgeving: mijn eigen vertrouwde kamertje, laptop met internet, pc met 120 gig aan muziek, surroundset, n big-ass tv, kaarsen, sfeerverlichting, een heerlijk bedje, een balkonnetje, een bad en een unlimited suply aan eten en drinken tot mijn beschikking! Bon voyage! ps: weet iemand hoe ik naar "mijn playlists" in youtube kan, dit is echt al een mysterie voor me"