Ik heb geen onjuiste informatie gegeven
Want van tabak roken gaat gewoon je bloedvaten dicht(en cannabis open) en je hart harder pompen zoals je zelf ook zegt dat bij cannabis gebeurd dus tegelijk erken je mij verhaal al want gebruik je gezond verstand he, je hart moet hard pompen voor al die tabak dus nicotine de alkoid en koolmonoxide en nog de rest van de honderderen chemische stoffen maar op en als je dat dus combineerd met cannabis is dus dubbel op is gezond-verstand dubbel zo zwaar en daarom wordt combinatie tegenwoordig ook vaak gezien als harddrug.
alleen hier ging je niet duidelijk op in je verhaal was teveel wellis nietis en dat kinderachtig gedoe en dan heel lacherig en mijn conclusies flappe is niet correct.
bv deze qoute van je,
Dus tabak staat in de opium wet beschreven als hardrug?
Zou ik dan jouw aangepast versie mogen zien van dit:
http://wetten.overheid.nl/BWBR0001941/g ... 16-10-2011?
-waar zieje staan dat ik het over opium wet heb?
Dat bedoel ik dus je pakt mij verkeerd op en meteen veroordeeld dat ietz zo bedoeld wordt, en ik maar denken dat ik de autist ben.
Ik heb it hier over mijn ervaring en als een vriend van jou de zelfde klacht heeft zonder roken dan kan dat toch? dan hoef je toch geen betweter verhaal te posten?
Kan toch ook makkelijk posten dat een vriend van je ook die klacht heeft zonder gerookt tehebben?
Verder heb ik het niet over politiek gezien gehad alleen bij de tilburg voorbeeld.
Vindt it erg jammer dat je hier kwam om je eigen self-esteem teboosten door mij af tekraken en niet op deze topic reageert zoals hoe het bedoeld was en ik probeerde maar door jou helaas faalde.
Plus je begreep mijn punt duidelijk niet en ipv fatsoenlijk helderheid tevragen over mijn punt kwam je meteen met regels en links wat totaal niets met mijn punt temaken had dus 2 verhalen door elkaar lekker.
Op deze manier is het even voor mij afgelopen op deze forum, als het zo kinderachtig gaat dan heb ik er ook geen zin in want voor mij is dit it moeite verder niet waard.
Owja dan ook maar een tip van mij he dan ben ik ook even de wiseguy, kijk deze documentaire over cannabis/tabak en medische wetgeving Best intressant.
http://www.youtube.com/watch?v=8Md2WNqqxTQ