Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben eind dertig begonnen met blowen, een tijdje. Een paar keer gedaan. Je kan het waarschijnlijk op 4 handen tellen. Ik heb er wisselende ervaringen mee gehad. Een minderjarige moet hier nooit aan beginnen. Je kan er behoorlijk van de kaart van raken..... er is ook heel veel kwaliteitsverschil tussen de coffeeshops.... En je word er onzeker van....en ja je kan er ook paranoide van worden als je teveel neemt zeker in combinatie met space... ik begrijp eigenlijk niet waarom dit soft zou zijn in vergelijking met ghb of xtc."
"wat zijn leukere stoffen dan ghb? en dan bedoel ik in combinatie met sex ? ik ben benieuwd."
"Ik gebruikte nooit wat vroeger. Kwam er nooit mee in aanraking. In het weekend als ik uitga gebruik ik het soms ( sinds enkele maanden), ik ben tegen de 40. Ik ga naar gay-swingers-clubs in diverse steden van europa. ( dat doe ik sinds enkele jaren ) Eerste keer merkte ik totaal niets. Bij de eerste paar keer. ( bij 2 ml ) Toen gebruikte 3 ml. Dan merkte ik. Nu gebruik ik 6 ml en later op de avond weer 6 ml. ( een paar uur later ) Dus 12 ml bij elkaar op een avond. Dat schijnt veel te zijn. Ik kom in een soort roes. Het voelt fijn en contact is fijn. En ik ben homo en de sex maakt het wel extra bijzonder. Ook al ben je alleen en heb je geen contact voelt het fijn maar met sex is natuurlijk veel leuker. Bij de tweede dosis moet ik overgeven. Na een uur dat ik de tweede dosis heb genomen. Dat verpest het een beetje. Hoe kan je dit voorkomen? Ik merk ook dat ik de dag erop helemaal kapot ben. Ik kan niets. Dan gebruik ik die dag om in mijn bed te blijven liggen. ( ik begrijp ook niet hoe mensen verslaafd kunnen raken en dit dagelijks kunnen gebruiken? ) Ik merk ook dat ik in mijn gestel, de botten iets voel, geen pijn maar een soort druk. Maar de dagen erna na gebruik voel ik wat. Een soort moeheid in mijn schouders. Dat stopt na een aantal dagen. De sex is fantastisch mooi vind ik. De remmingen gaan los. Het contact is fijn. De sex is mooi. En is GHB gevaarlijk als je het eenmaal of tweemaal per week gebruikt. Ik lees en hoor zulke rare verhalen in de media erover? En is het bekend welke vitaminen en supplementen moet gebruiken om GHB risico's te voorkomen? Of welke vitaminen en supplementen belangrijk zijn bij GHB gebruik ?) Zijn er risico's voor GHB als je het alleen maar eenmaal per week gebruikt? Of een aantal keer per maand? Voor mensen die al jaren GHB gebruiken? Blijft het gevoel fijn of word dat steeds minder ? ( als je het af en toe gebruikt, een maal per week of een aantal keer per maand? Want bij XTC , WIET, POPPERS is het zo dat het gevoel steeds minder word. Is dat bij GHB ook zo?"
"en wat is dat dan met mate ? eenmaal per week een avond ? Zodat je die tolerantie niet opbouwd? En hoelang moet je niet gebruiken om te zorgen dat je die tolerantie weer kwijt raakt?"
"XTC en sex ik weet niet. XTC zorgt ervoor dat je piemel niet hard word."
"misschien is de pil niet afgebroken in je lichaam en dus niet opgenomen. ik zie weleens halve vitamine pillen in mij ontlasting. kan ook voor andere pillen dus gebeuren....."
"heel zelden alcohol, sigaretten is niets voor mij poppers xtc een aantal keer.. wiet, hasj, spacecake, roken aantal ervaringen, Is niets voor mij. g h b een paar keer. nu niets meer....( op poppers na ) ik zou graag L S D , speed ( en of 2 cb ) willen proberen. Maar weet niet hoe er aan te geraken."
"magnesium ?"
"Bedankt voor de reacties. Ik ga nog in op de volgende opmerking hieronder geciteerd. Waarom omdat ik een mooie avond / nachten heb beleefd met mooie sex-ervaringen. Niet dat ik een pleidooi voor wil houden. Dus vond ik die twee dagen brak zijn wel de moeite waard. Voor een avond. Waarvan een dag totaal brak. Maar ik zal wel minderen ( ik zal proberen). Want ik wil geen tolerantie opbouwen. En totaal brak zijn i s ook niet goed. Maar ik hoop wel dat ik sex zonder ghb leuk zal blijven vinden. Ik wil ook minderen met poppers. Daar word op dit forum weinig over geschreven. Bobsacamano zei: Dit dus Je put jezelf uit en hebt een dag tot paar dagen nodig om helemaal te herstellen. Dat moet genoeg reden zijn om het niet te doen. Je word altijd gestraft door drugs. Soms niet zo erg doordat je een beetje herstel nodig hebt en soms heel erg door verslaving of erger. Denk daar aan als je gebruikt niks komt voor niks. Klik om te vergroten..."
"Zaterdag avond had ik eerst geen ghb gebruikt. Vond ik er toen niet zoveel aan, de sex, er was geen spanning, ik kwam niet in de mood voor sex. Ik mis een bepaalde geilheid. Toen had ik later die nacht wel genomen en had ik een leuke geile nacht. De roes mis ik. Je meegenomen in een roes. En de moeheid in je gestel hebben jullie daar geen last van? het voelen van botten, schouders?"