Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"toch lekker veel "ouwe" liefhebbers ! we merken in onze vriendenkring dat het zeker vaker gebeurd dan je denkt.wat me wel opvalt is dat de wat oudere gebruikers het vaker thuis gebruiken en dat er bijna altijd een beter spannender en open sexleven van komt. dat lees ik van de jongeren niet.durf je dat niet te zeggen als je 20 bent? of durf je dat nog niet te doen??"
"grappige discussie dit.dus de jonkies denken dat je op een bepaald moment stopt met genieten (leven..) en leuke dingen doen?? nou echt niet!. wij zijn beide 43 (!) oeps , en pakken regelmatig een halfje/hele .meestal thuis maar ook tijdens feestje,concerten,enz enz uiteraard laat de tijd hier en daar sporen na maar je hebt ouwe uitgezakte mensen van 40 en moderne mensen van 40. je kunt van x juist verschillend genieten op verschillende momenten. thuis levert het in ieder geval heeeeeeele geile sex op, tijdens een concert (faithless was de laatste) komt de muziek veel beter binnen.. wij vinden het erg lekker spul."
"leuke, herkenbare topic. wij beide 47 en al weer een paar jaar er achter dat het samen erg lekker en ontspannend is om zo nu en dan met een pilletje thuis te genieten. we gaan te weinig naar feestjes of concerten (toevallig vrijdag naar armin only) maar gebruik buitenshuis moet je mijns inziens nog beter in de gaten houden dan in de veilige omgeving van je huis. de effecten van een pil, al dan niet in combinatie met iets anders zijn zo afhankelijk van factoren zoals vermoeidheid,wat je gegeten hebt enz dat je die niet altijd kunt voorspellen en een tegenvallertje liever thuis dan onderweg. vwb beschikbaarheid vind ik: met je bmw ga je naar de dealer en kijk eens rustig rond in je vriendenkring . het via-via cirquit is naar mijn gevoel betrouwbaarder omdat je bij gebruiker koopt en niet bij een dealer. de verkoper gebruikt het zelf dus minder kans op rommel. veel plezier allemaal oudjes! haha. ik las ergens in dit topic de opmerking dat de wereld veel beter zou zijn met mdma en dat geloof ik ook wel."