Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lake zei: Mwehehe.. het woord klawiteit is heel erg grappig als je arabisch praat. 98% is bullshit. Je dealer lult onzin, zoek een andere. Ten eerste is 89,3% het maximale.. Ten tweede ga je dat alsnog amper in Nederland vinden. Klik om te vergroten... amen je dealer is een pochertje ....."
"htweeoo zei: Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is. Klik om te vergroten... je noemt een getal ?? verklaar aan ons allen hoe je daar aan komt ? Stonie ps: Ik geloof er namelijk geen reet van."
"je bent verslaafd zoek goede hulp en red jezelf .... dan wordt je ook niet meer achterbvolgt wedden !! Succes"
"uitkoken is nog niet zo makkelijk hoor ....."
"Re: Uit de kast foto er op en stoppen met die zooi wie doet Lost zei: We zeggen vaker stoppen voor je vrouw en kind maar deze topic draag ik op aan mijn moeder dat ik ook voor haar zal stoppen, al weet ik dat het erg moeilijk zal worden Klik om te vergroten... Geen zielig verhaal maar mooie woorden, ik ga voor jou een kaars opsteken. Mijn broers hangen al 15 jaar aan de hero, mijn moeder komt net van de IC af. Een gat in haar maagwand ter grootte van een pingpong bal. De artsen weten niet waarom, ik wel die 2 k*nkerlijers vernietigen mijn moeder. Ze hebben haar leven geruineerd, als ik ze tegen kom ga ik ze beide persoonijk helemaal in elkaar timmeren ...."
"Er zijn ALTIJD uitzonderingen beste Fris .... Zou je je uitlatingen ook niet een beetje discreter houden ?Straks moet je nog een keertje 240 uurtjes schoffelen. OK Frisko komt ook gezellig ..."
"Wie doet er mee, wel je eigen 70% meenemen of gewoon oprotten. We wachten op een hitte golf en laten ons flink vollopen met drank en proppen onze neusjes compleet vol met echte coke. Parasieten zit niemand op te wachten. En dan heeft iedereen een paar maanden de tijd om die 2 gram echte coke te zoeken. Klop niet bij mij aan, als ik het had was ik niet op dit forum, dan was ik miljonair."
"bobo1234 zei: maar ik zal zowiezo morgen het laten teste bij drugs-test.nl dan weet ik het zeker. Klik om te vergroten... En wees niet beschaamd he je dealer is zo wie zo een NOOB jij niet. Jij bent beter bezig dan je NOOB dealer, laat ons aub ook weten wat de werkelijke getallen waren ok ? Nu al bedankt voor de moeite, ik weet ook nu al dat je dealer een klant kwijt is, Groet Stonie"
"noob laat je 'goede ' shit is testen ........ goede shit is meestal versneden anuspoeder."
"volspuiten dat lichaam, base er maar lekker op los. toe maar neem het ervan !!! NU HET NOG KAN !!! vervolg topic: Ik zie het niet meer zitten, of: Ten einde raad ..."