Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vraag jezelf eens goed af! Je geeft maar 2 opties aan, die jongen.. of die baby? O.k- mijn advies, als je kiest die kind te houden zou ik dat stiekem in een andere land doen. Als je ergens anders voor kiest heb je mijn zege.. maar sla aub optie ex over. Forget. Da's m'n mening. Groetjes!"
"Ik kreeg gisteren ad voor het eerst mee- cymbalta (duloxetine). Ik ging het gelijk opzoeken in de wiki en het schijnt in iedere geval niet beter te werken dan andere medicijnen. Ik vroeg me af waarom de doctor dan zoiets voorschrijft..Mijn eigen doktor schijnt op vakantie te zijn en hij zou me een middel geven en "als je daarvan niet opknapt dan werkt niks meer", terwijl die inval dr zegt "als dit niet werkt kunnen we wat anders proberen". Al een hele tijd vond ik het gebruik van ad onzin, maar vorig jaar kwam er gewoon teveel op me af en ik ging hulp zoeken bij een psycholoog. Nu is de psycholoog ineens weg uit kantoor.. volgens mij weggepest, spoorde niet heelemaal denk ik. Tja, moet wel aan mezelf werken maar zie de bomen door het bos niet.Ik hoop echt dat ze wat voor me kunnen doen- iemand hier ervaring met cymbalta? Schijnt dat ze 6 van de 10 gevallen wel werken. Ik ben sinds gisteren best wel misselijk enz Tja- depri nog wel.. het zal wel afvlakken....????"