Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hm ik vind keth ook zeker wel mooi, maar ik denk dat je gewoon wel met je beide benen op de grond moet blijven staan. Dat is trouwens bij alle drugs hoor. Het is waar dat je op bepaalde ingevingen bent gekomen onder drugs, maar ga nooit denken dat je dat zonder drugs niet bereikt had Misschien later, maar dan nog."
"Haha, ik heb het voorgeschreven gekregen. Heb toen ook best wel s een pilletje opgesnoven, maar deed me niet zo veel"