Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waarom niet gewoon bij aquabest? De locatie waar ook extrema is... supermooi daar, neemt iemand muziekje mee en lekker chillen/spacen/etc!"
"Overdag stappen; dat lijkt me nou zo saai, want een deel van het uitgaan is toch ook de mensen? Want die vind je vooral in het weekend in de avond. En op sommige plekken doordeweeks in de avond. Klik om te vergroten... Geloof me: Het was er supergezellig en lekker druk! Was ook wel een soort afterclub. Is na een inval helaas gesloten Beste muziek van de Benelux werd daar gedraaid. Supervooruitstrevend.. Dingen die hier nu gedraaid worden hoorde ik daar vorig jaar november.. Ah man, ik heb heimwee :P"
"Wat ben jij in een romantische bui sneeuwwitje :P Kuzzie!"
"Heb zaterdag voor de eerste keer Keta op.. Eerst wilde ik er echt nix van weten omdat ik zulke vage verhalen had gehoord over keta. Maar goed, na een nachtje doorhalen met wat sos en ghb verleg ik blijkbaar toch mijn grenzen een beetje. Een maatje van me had wat geregeld en vroeg of ik ook een sleutelpuntje wilde proberen: waarom niet dacht ik, een beetje kan geen kwaad en alst echt bevalt kan ik altijd nog wat bijpakken. Het werd de tweede optie Ik vind Keta echt wel leuk (mits niet teveel) omdat het zo'n lekker vaag gevoel geeft. En het allergrootste voordeel is dat een lijntje na een ruim half uurtje goed uitgwerkt is! Op een feest lijkt het me wat minder om te proberen omdat een stimulerend middel mij dan wel erg veel plezier geeft.. Conclusie: keta mag best wel eens vaker voorbijkomen"
"Had toen om het driekwartier een nieuwe sleutelpunt nodig, en ik was tevreden Klik om te vergroten... Damn! Duurde het bij mij maar 3 kwartier... dan was de kwaliteit tenminste wat beter"
"Ach, is gezonder ook"
"Ik vertrouw het ook voor geen meter nee... De ene keer goed spul, de andere keer een heel stuk minder. Eigenlijk moeten ze een SOS keurmerk in het leven roepen Maar vind het wel sonde van mn geld als het een halve of hele crap is!"
"Vind je het gek dat coke zo duur is... Met die brandstofprijzen van tegenwoordig"
"Zie je wel: Cola is slecht voor je!"
"Je hebt er helemaal geen club/house/electro tussen staan... dat is in ieder geval mijn keuze"