Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sex met paddo's is super fijn, erg intense shit meegemaakt!! Alleen het klaar komen is 1x gelukt in de 2uur dat ik aan het ketsen was, er gebeurde teveel om me heen. ~ livingthedream"
"Black Ronin zei: Wat ik tot nu toe heb gedaan was wanneer ik voelde dat ik ging komen, het niet meer kon houden, maar nog langer door wilde gaan het er "half" uit laten komen. Het voelt ook als een half orgasme, maar je kan naar afloop nog doorgaan. Ik doe dit door gewoon te ontspannen en niet door te blijven neuken wanneer ik voel dat ik ga komen. Klik om te vergroten... dat halve komt me bekend voor.."
"wobble zei: Klik om te vergroten... cannibal holocaust, heerlijk! .. SAW is er niks bij :P"
"mwaaah opzich wel ja, maar dat is wel een kenmerk in deze film.. het word langzaam opgebouwd ~"
"Ik ben ondertussen de nodige borderline patiëntjes tegen gekomen, of meisjes van de toneelschool.. die dermate veel rollen aan hebben moeten nemen dat zo emotioneel zo instabiel werden en dus niet een relatie konden onderhouden.. ze wisten dus niet wie ze wel en niet waren. hoe ze dingen vonden en waarom omdat ze niet wisten wie ze zijn... van beiden 1, en loop er nu met een boog omheen. ~ livingthedream"
"Ik ben echt een fan van de 4-fmp.. 1x flux gehad en toen toch echt gezocht naar een source die per gram verkocht.. dit spul snuif ik af en toe. en het werkt dan echt instant! alhoewel ik niet weet of het goed is voor je neus :P bommetjes ala 200mg heb ik wel gemaakt. maar via je neus werkt het zooo snel... ZIEK! ~"
"Dit was toch een onbekende en zeer gevaarlijke RC.. en dat de verkopende site niet eens wou vrijgeven of niet eens wist wat het was. iets van een RC die in theorie mogelijk is maar nog nooit getest was op wie dan ook.. met de mogelijke gevolgen van dien. Af te raden dus! ~"
"Je hebt het gevoel of je in een vicieuze cirkel zit.. een ruimte met een paar deuren.. je denkt na over alles tegelijk maar snap er niets van. je opent 1 deur en die deur stelt een vraag voor over iets.. een weg uit deze cirkel.. je geeft een antwoord.. maar het antwoord is niet goed. dus de deur en de kans om uit de cirkel te komen gaat dicht. je opent de volgende.. weer een vraag.. hetzelfde antwoord en weer een nieuwe vraag een nieuwe deur.. maar je weet niet wat je moet antwoorden om eruit te komen.. maar dan vraag je je af waar je uit wil komen maar helaas mindfuck je je jezelf zo hard dat je niet weet of je wel ergens inzit waar je in kan zitten.. Dit is dan wel beschreven op voor mij een extreem hoge dosering lsd.. maar met truffels/paddo's kom je precies hetzelfde tegen als je maar teveel neemt:P want het bad gaan bij mij komt voornamelijk door overdosering. erg veel mensen die nog niet ervaren zijn in de wereld van het hallucineren die gaan bad omdat ze bang zijn alles te verliezen.. de tijds perceptie is totaal uit z'n verband gerukt.. niets voelt meer hetzelfde.. je kan je dingen niet meer herinneren en denkt dat je alleen op de wereld bent.. maar omdat je spaced kan je niet meer rationeel jezelf over zoiets heenzetten. en andere mensen kunnen het proberen.. maar ze kunnen je niet helpen.. want alleen jij voelt je dan zo. de oplossing is dat je je moet bedenken dat het komt doordat je iets hebt gehad... en dat dit maar je tijdelijke perceptie is van een verwrongen realiteit. Ook het jezelf blijven vertellen dat jij jezelf bent.. waar je woont, wat je doet, wat je kent, en wat je gedaan hebt.. dit riedeltje over en over en over omdat je anders vergeet wie je bent en waar je bent en dit moet steeds herhaald worden.. over en over en over.. want dit is je houvast aan jezelf en alles om je heen. maar je moet niet bang zijn om een cirkel te doorbreken. gewoon doen.. en de andere kant uit! en vooral... met wilskracht focus jij je aandacht op iets anders en zegt.. ik ben de baas, ik bepaal nu welke richting ik op ga, en ga opzoek naar iets waar ik me beter bij voel.. misschien wat eten? maargoed.. het is maar hoe jij jezelf leert kennen en kan beheersen in dit soort situaties ~ Livingthedream"
"Ik zweer op lachgas... een balonnetje met 2 patronen.. binnen 2 minuten slaap je alhoewel.. als je stuiterend van de speed bent.. eerst flink blowen en dan lachgas :P ~"
"Ik betaal 30/35 per gram.. maar 2 dagen op 1 mespuntje is onmogelijk.. mocht je al wakker blijven op dat spul. dan ben je helemaal gaar als je zoveel gebruikt dat je wakker er van blijft. 1likje +2 bommetjes voor de stad/party zijn ideaal.. dan snoep je ook niet bij (A) ~ livingthedream"