Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasj/wiet en tabak eten; stoned vs high

Hasj/wiet en tabak eten; stoned vs high

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hello,

Als ik een joint rook gemixt met wiet en tabak, dan word ik lekker stoned. Als ik de wiet puur rook dan word ik high. Door de tabak krijg ik een ander effect. Alleen nu wil ik niks meer roken, maar ik wil wel stoned zijn in plaats van high. Wat zou je er gebeuren als ik hasjboter eet en daar ook wat nicotine aan toevoeg? Nu zitten er ontzettend veel chemische stoffen in tabak, en vraag ik mij af of nicotine het stonede effect veroorzaakt. Het stoned zijn word veroorzaakt (als ik het goed heb) doordat de wiet je bloedvaten verwijd en de nicotine vernauwd de boel. Dat is 1 verklaring voor het lekkere stonede gevoel.

Hoe kan ik dit oplossen? Hoe lossen jullie dit op? Genoegen nemen met alleen thc doe ik niet altijd. Soms..
M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je zou altijd de hasjboter kunnen eten en zodra het begint te werken een sigaret roken. Denk dat dat beter is dat tabak eten.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misfit zei:
Je zou altijd de hasjboter kunnen eten en zodra het begint te werken een sigaret roken. Denk dat dat beter is dat tabak eten.
Klik om te vergroten...
Ben je serieus? Het gaat er juist om dat ik niks hoef te roken... En zeker geen sigaret.
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan je niet een sterke indica spacecake maken? Is denk ik beter dan tabak eten.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, ik wil mijzelf hetzelfde voelen als wanneer ik een tabaksjoint rook. Alleen de coffeeshop in de buurt is onduidelijk over wat zij verstrekken. Sterke indica kan bij ons powerplant of haze of sneeuwwitje zijn.
M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsychedelicMagic zei:
Ben je serieus? Het gaat er juist om dat ik niks hoef te roken... En zeker geen sigaret.
Klik om te vergroten...
Excuus, had er even over heen gelezen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."