#1
Hoi.
Ik had gelezen dat het het beste is om je planten min. 2 maanden te laten groeien en dan te laten bloeien. Nu wil ik dat eind deze maand gaan proberen en heb ik wat vragen:
1: Hoe krijg je ze precies in de bloei
2: Wat voor voeding(en) heb ik daar voor nodig?
3: Tips?
Dankjewel!
Ik had gelezen dat het het beste is om je planten min. 2 maanden te laten groeien en dan te laten bloeien. Nu wil ik dat eind deze maand gaan proberen en heb ik wat vragen:
1: Hoe krijg je ze precies in de bloei
2: Wat voor voeding(en) heb ik daar voor nodig?
3: Tips?
Dankjewel!
..