Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Uit eigen ervaring weet ik dat water bij mij niks heeft geholpen en de pep volledig heeft verpest. Raad ik dus niet aan. En als je een goede dealer hebt is het meestal echt niet dd moeite om het nog eens te cleanen omdat je toch wel wat mg verliest."
"Florida zei: Hoi! Heb al flink wat opgezocht. Maar vind precies geen andere manier om je pep te cleanen dan met Aceton? En er werd ook gezegd dat als je pep al redelijk zuiver is, je best gewoon water mengt omdat dan de meeste bindmiddelen wel achterblijven, klopt dat? Zijn er nog manieren die efficiënter zijn, bijvoorbeeld met een minimum aan zuivere amfetamine-verlies? En nog een vraag: in geval van injecteren. IM, SC of IV? Heb ze allemaal uitgeprobeerd maar IV is te risky, heb al slechte doorbloeding. Ik zuiver mijn bloed dan in de mate dat jet kan dan wel met rode bietensap, brandnetelthee, en andere natuurlijke middelen om mijn organen toch een beetje ondersteuning te geven als ik het dan eens doe. Bedankt voor de info alvast. Graag zo feitelijk mogelijk, ben me bewust van de gevaren, de verslaving en de gevolgen. Heb twee jaar lang Ketamine heel onverantwoord gespoten IM en SC dus dat doe ik niet meer dan 1x per maand (for reAl). Vind als je dan toch gebruikt, doe het dan op een manier dat je de schade zo beperkt mogelijk houdt en zorg voor je lijf! Ik schuim ondertussen verder het wwweb af en hoop op intelligente en nuttige antwoorden op men vragen. Dankjulliewel! 🐌🐌🐌 Klik om te vergroten... En voor een betere doorbloeding kan ik zeker Venosa aanraden als u hier nog niet bekend mee bent. Heeft bij mij verbazend goed gewerkt!"
"Dirkjan zei: Oh je begrijpt me verkeerd, ik waag me niet meer aan coke en zeker niet aan alcohol want ik kan het niet in de hand houden. Ik heb er wel genoeg ervaring mee. Maar coke en alcohol was in het verleden wel een van mijn favoriete combinaties. Net genoeg drinken om je net aangeschoten te drinken en dan een beetje coke om de negatieve randjes eraf te krijgen. Zo verslavend en geniepig. Klik om te vergroten... Aah oke begrijp ik, goed dat het onder controle is nu! Voorlopig vind ik alcohol ook wel het leukste maar heb je een aanbeveling voor een bepaalde sterke drank? Ben whisky een beetje beu."
"Perenijsje zei: Meestal gewoon coke met alcohol (drink altijd Malibu cola) maar heb een keer ontdekt dat met Oxazepam als downer erbij ook heel chill is. Klik om te vergroten... Hoeveel mg Oxazepam raad je aan, heb het nog in huis dus wil het nu wel eens proberen maar zou miet weten hoeveel."
"HuisbaasBob zei: Aangezien je met stims toch vaak een stuk meer drinkt zou ik niet voor hele zoete, romige of 'gekruide' dranken gaan aangezien je daar doorgaans echt nasty katers van kunt krijgen. Rum, Vodka, jenever zijn wel goeie. Zou ver weg blijven van likeuren Klik om te vergroten... De likeur heb ik helaas moeten ondervinden. Raad ik iedereen af. Vreselijke combinatie en de gerschrikkelijkste kater. Ga zeker eens rum proberen. Mercikess"
"Perenijsje zei: Ik had geloof ik 30mg. Klik om te vergroten... Heb het gepakt. 40mg wel want het waren 20mg pilletjes. Mercikes voor de tip🫶, ben benieuwd"
"Dirkjan zei: Er zit geen enkel verschil tussen "medisch" lachgas en "slagroompatroon" lachgas. Het is distikstofoxide. Niets meer, niets minder. Klik om te vergroten... Zit geen verschil in maar met medisch lachgas zijt ge zeker dat er ook geen zever bijgedaan is. De kans dat je zuiver lachgas krijgt uit patronen is zo goed als 0"
"HuisbaasBob zei: Denk eens na man, die patronen zijn gemaakt om slagroom op druk te zetten. Dat moet veilig zijn voor consumptie. Klik om te vergroten... Zou je denken ja… heb het eens laten testen, blijkt dat er maar rond de 80% zuiver gas zit in die patroontjes. Elk bedrijf die ze maakt wilt gewoon zoveel mogelijk geld verdienen en er zo weinig mogelijk geld insteken. Maakt mij niet uit wat jullie gebruiken hoor, geef het maar mee🤷♂️"
"HuisbaasBob zei: Waar heb je dit laten testen? En wat was die overige 20% Klik om te vergroten... Mijn moeder werkt in het ziekenhuis in Sint-truiden, daar hebben ze het getest. De andere 20% bestond voor 15% uit een soort opvullingsgas waar ze geen directe naam op konden plakken maar de moleculen kwamen verre van overeen met distikstofoxide. De andere 5% was pure C02. Dat vond ik vooral schokkend. Dat is ook de enige reden dat ik eigenlijk altijd medisch lachgas aanraad. Weet natuurlijk ook niet of dit zo gedaan word bij elke producent van patronen maar kan het me wel inbeelden dat ze het zo doen."
"HuisbaasBob zei: Wel bijzonder dat ze dat doen in een ziekenhuis, en ook de apparatuur hebben staan om zo'n niet-routine chemische analyse uit te voeren. Nog opmerkelijker het feit dat ze wel N2O en CO2 kwalitatief kunnen bepalen maar de 15% een compleet mysterie is. Ik ruik iets, en het is geen lachgas. 5% CO2 is trouwens niet iets om je zorgen over te maken. Dat krijg je waarschijnlijk ook al binnen als je een glas cola drinkt. (Ik zeg trouwens niet dat je liegt, maar het klinkt mij vrij onwaarschijnlijk in de oren) Bekijk bijlage 48191 Klik om te vergroten... Ze hebben speciale afdelingen daar (is niet enkel een ziekenhuis) en voor de rest weet ik er ook niet alles van. Kan goed zijn dat het niet klopt maar is maar wat ik meegekregen heb en heb dit dan maar als waarheid aangenomen vermits het toch door een professioneel gedaan is. De inverklaarde 15% was volgends hem een zodanig complex iets dat er geen hoofdstof uit kon gehaald worden. Voor de rest weet ik er verder niets van. Kan ook heel goed zijn dat u gelijk heeft maar zelfs zonder al dat blijft het voor elke nadenkende mens toch wel logisch dat medisch lachgas veiliger is als eender welk andere."