Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer goede coke

Wanneer goede coke

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
levensgenieterx10Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor de ervaren coke snuivers hier heb ik een vraag. Hoe weten jullie wanneer je goeie coke hebt of wanneer niet? Waaraan merken jullie dit? Testen jullie het op een manier of weten jullie dit gewoon onmiddellijk? Heb al een aantal verschillende gehad en merk wel verschil maar kan eigenlijk niet precies zeggen in wat het verschil zit.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wij laten het nooit testen bij een testcentrum. Maar van goede coke ga ik me chill voelen, rust in mn hoofd, zin om te praten etc.
Van slechte coke raak ik opgefokt, paranoia, kom ik er niet lekker in zeg maar. Maar we halen nou altijd bij dezelfde dealer waarvan we gewoon weten dat het goed is.
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Goeie coke was bij mij vaak wat vettig en er zat echt een soort benzine luchtje aan maar dat zegt natuurlijk niet zoveel. Je kan een grammetje uitkoken en kijken wat je overhoud maar dat is zonde als je niet rookt natuurlijk. Wat je ook kan doen is een klein klontje in een lauw warm glas water doen en ff roeren, de rotzooi zinkt en als t goed is blijft er een "witte olievlek" drijven. Hoe minder rotzooi zinkt en hoe groter je "vlek" des te beter je coke. En in de werking merk je het ook, van echt pure heb je niet veel nodig en het werkt relaxeder, van gemixte zooi (kan) je para worden en je hebt vaak meerdere pakketjes nodig😉

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."