#1
@HuisbaasBob @Dirkjan Ook een lievelingsdrank bij coke? Frisdrank en/of alcohol
Coke en ket? Is dit leuk ja? Lijkt me zo’n vreemde combinatie. Gewoon een lijn coke en een lijn ket meteen na elkaar nemen of hoe pak je dit aan?met ketamine
Voor mij was keta en coke een van de beste combinaties tot nu toe. Uit eigen ervaring is het eigenlijk het beste om een lijn coke en keta achter elkaar te doen maar wel zirgen dat het ongeveer dezelfde hoeveelheid is. Voor mij was dit het leukste toen ik ze beide afwoog en precies dezelfde lijnen deed van beiden. Spijtig genoeg we veel werkCoke en ket? Is dit leuk ja? Lijkt me zo’n vreemde combinatie. Gewoon een lijn coke en een lijn ket meteen na elkaar nemen of hoe pak je dit aan?
Weet niet of je nederlands of belg bent. In België noemen we hes Ferrari hahaha. Als je het onder deze naam aangeboden krijgt zeker aannemen😂Het beestje heeft zelfs een naam: Calvin Klein
En het is inderdaad gewoon naar eigen inzicht van 2 zakjes snuiven
Oh je begrijpt me verkeerd, ik waag me niet meer aan coke en zeker niet aan alcohol want ik kan het niet in de hand houden. Ik heb er wel genoeg ervaring mee. Maar coke en alcohol was in het verleden wel een van mijn favoriete combinaties. Net genoeg drinken om je net aangeschoten te drinken en dan een beetje coke om de negatieve randjes eraf te krijgen. Zo verslavend en geniepig.@HuisbaasBob @Dirkjan Ook een lievelingsdrank bij coke? Frisdrank en/of alcohol
Heb ik eens geprobeerd, was heel fijn maar niet helemaal mijn ding. Spijtig genoeg beetje afkeer van 2cb door teveel gebruik.2cb en 4m. Word de beste nacht van je leven.
Ik heb nog wel een pak 3m liggen, kan het daar ook mee?2cb en 4m. Word de beste nacht van je leven.
Aah oke begrijp ik, goed dat het onder controle is nu! Voorlopig vind ik alcohol ook wel het leukste maar heb je een aanbeveling voor een bepaalde sterke drank? Ben whisky een beetje beu.Oh je begrijpt me verkeerd, ik waag me niet meer aan coke en zeker niet aan alcohol want ik kan het niet in de hand houden. Ik heb er wel genoeg ervaring mee. Maar coke en alcohol was in het verleden wel een van mijn favoriete combinaties. Net genoeg drinken om je net aangeschoten te drinken en dan een beetje coke om de negatieve randjes eraf te krijgen. Zo verslavend en geniepig.
Hoeveel mg Oxazepam raad je aan, heb het nog in huis dus wil het nu wel eens proberen maar zou miet weten hoeveel.Meestal gewoon coke met alcohol (drink altijd Malibu cola) maar heb een keer ontdekt dat met Oxazepam als downer erbij ook heel chill is.
Aangezien je met stims toch vaak een stuk meer drinkt zou ik niet voor hele zoete, romige of 'gekruide' dranken gaan aangezien je daar doorgaans echt nasty katers van kunt krijgen.heb je een aanbeveling voor een bepaalde sterke drank? Ben whisky een beetje beu.
Hoeveel mg Oxazepam raad je aan, heb het nog in huis dus wil het nu wel eens proberen maar zou miet weten hoeveel.
De likeur heb ik helaas moeten ondervinden. Raad ik iedereen af. Vreselijke combinatie en de gerschrikkelijkste kater. Ga zeker eens rum proberen. MercikessAangezien je met stims toch vaak een stuk meer drinkt zou ik niet voor hele zoete, romige of 'gekruide' dranken gaan aangezien je daar doorgaans echt nasty katers van kunt krijgen.
Rum, Vodka, jenever zijn wel goeie. Zou ver weg blijven van likeuren
Heb het gepakt. 40mg wel want het waren 20mg pilletjes. Mercikes voor de tip🫶, ben benieuwdIk had geloof ik 30mg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."