Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo's en verkoudheid?

paddo's en verkoudheid?

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
lesdeuxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste medetrippers!

a.s. vrijdag ga ik voor de 2e keer met mijn beste vriend trippen!
Heb nu al weer de positieve kriebels , de vorige keer was namelijk geniaal en heb er weer de volste vertrouwen in :grin:

Het enige waar ik mezelf een beetje zorgen om maak is dat ik 2 dagen geleden verkouden ben geworden, en het is een redelijk pittige verkoudheid.
Kan dat nou kwaad? als je verkouden bent en je gaat paddo's gebruiken?

Alvast bedankt !
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik raad het je af om te gaan trippen wanneer je ziek bent, vooral op paddo's. Het versterkt je gevoel enorm en als je je niet helemaal fit voelt kan dit je trip enorm verpesten.

Zorg voor voldoende vitamine en veel rust, veel water drinken helpt ook om die verkoudheid weer te boven te komen. Probeer je weer beter te voelen voor die trip vrijdag en als je je nog ziekjes voelt, stel dan de trip uit. Niets is vervelender als de trip waar je je enorm op verheugd zou worden verpest terwijl als je het een week later zou doen je wel een fijne trip zou hebben.

Succes en beterschap.
l
lesdeuxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dripptone bedankt voor je reactie.

Ik heb sowieso het gevoel dat dit de ergste dag van mijn verkoudheid is.
Je hebt dat meestal dat er een dag is die gewoon uitermate KUT is.

En ik moet zeggen dat een blowtje wel helpt..

Dus het is gewoon de usual druipneus,verstopte neus, en het hoesten geen koorts gelukkig!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Houd er rekening mee dat wanneer je tript je meer ergert aan een verkoudheid.
l
lesdeuxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de reacties :) !

Moet zeggen dat gister mijn ergste dag is geweest hoofdpijn alles vol snot en ga zo maar door ,
Vanochtend lekker op de fiets gezeten naar mijn werk inplaats van auto. Frisse buitenlucht doet je goed als je verkouden bent.

Heb wel gewoon geblowed , want dat helpt bij mij altijd extra goed als ik verkouden ben..kan dan tenminste normaal in slaap vallen zonder continue mezelf te irriteren aan mijn verstopte neus.
Smaak en reuk komt met vlagen terug dus ik heb er de volste vertrouwen in dat het morgen alweer een stuk beter gaat !

Erg excited! heb wel weer eens zin in een goede trip.

Nog aanraders om te doen als je thuis je geest veruimende paddestoeltjes hebt gegeten?

( mijn laatste keer was namelijk in een park en waande mezelf in de foute 'butterfly' clip van crazytown ) :mrgreen:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
En? Geslaagde trip? :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb wel eens met een naardere verkoudheid getript, moet zeggen dat de trip er meer van afleidt dat dan het naar is in mijn ervaring, tuurlijk voel je het af en toe maar dat doe je nuchter ook. Ik zou wel zorgen dat je het niet op de ergste dag doet, dat kan nog wel naar zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."