Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hehe met mij gaat het nu wel goed de deja-vu's zijn weg en ik word weer normaal wakker alleen af en toe heb ik nog wel eens dat ik denk dat ik te para doe maja fuck die shit hehe dusja ik heb er gelukkig wel iets van geleerd.... greetings"
"naar mijn ervaring maakt het niet zoveel uit waar je het doet ik kreeg in de disco ook dikke lulkicks en thuis op lady dana ging ik helemaal los en in de auto vol erop van helmond naar zuid limburg gereden de speakers op eminem-drugballad. lekkr meezingertje is dat. maar thuis is wel leuker omdat je wat dieper op het effect in kan gaan. en natuurlijk je hebt geen peoplefears want je hoeft de deur niet open te maken ook al ben thuis. maar in ieder geval thuis is het vetste...."