Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tja, wachten zal er niet heeel lang inzitten denk ik aangezien er de 18de echt een VET feest is in antwerpen waar ik waarschijnlijk ook wel wat ga pakken als ik de kans krijg Spijtig dat ik mijn eerste keer een beetje verneukt heb Achja, ik bekijk het langs de positieve kant: Ik heb die eerste keer nooit écht gehad dus ik weet niet welk gevoel ik gemist heb ^^ Nogmaals bedankt iedereen"
"Idd pep, le bask en narkotek _O_"
"The doors Jimi Hendrix Jefferson airplane"
"Zowat iedereen (inclusief ik) in mijn omgeving is een bingedrinker als ik er zo over nadenk :/ Ik ben eerlijk gezegd zeker 1 avond per weekend (meestal vrijdag) echt dronken, meestal zelfs zaterdag ook. Da's dan 25-40 pinten per weekend en da's best veel eigenlijk. Het probleem is gewoon dat waar ik woon, dronken zijn heel sociaal aanvaard is. Ik hoor m'n ouders zelden echt klagen dat ik teveel drink omdat zij en hun vrienden vroeger zelf zo waren."
"Woah, 8 weken elk weekend 2 keer vindk echt extreem veel eerlijk gezegd. Heb je dan geen afkicks ofzo? Als ik zelfs op zaterdag maar 1 pil pak ben ik de hele week die volgt depressief en echt een afkeer van XTC voor een tijdje. Op die manier heb ik nu sinds mei vorig jaar nog maar 3 keer gebruikt"
"Is ff offtopic, sorry hoor: Wat ik me nou eigenlijk afvraag is hoe heroïnegebruikers aan al dat geld komen? De echte verslaafden zullen volgens mij toch ook geen werk meer hebben enzo en het lijkt me raar dat elke heroïneverslaafde steelt of dealt ofzo voor zijn geld?"
"Damn man, moet verschrikkelijk zijn. Ik hoop voor jou en alle andere heroïneverslaafden hier dat jullie er ooit uit geraken."
"Niemand kan natuurlijk zeker zeggen wat er in zat. Als je drankje zout smaakte was het misschien GHB of ketamine? Kan misschien ook nog wel denk ik dat je xtc (te veel dan) binnen had en daarom geen honger had en ogen die wegdraaiden (wegdraaiende ogen zie ik toch best vaak bij mensen die pillen binnen hebben). Anderzijds zou je de bittere smaak wel echt geproefd moeten hebben, zeker als het een grote hoeveelheid was. En dan snap ik ook niet waarom iemand je veel xtc zou geven want dat is veel te nice om aan zoiets te verspillen haha"
"Prachtige post madcat!"
"Hey DF Ik ben de laatste tijd redelijk gefascineerd door hallucinogenen en aangezien het het seizoen is wou ik eens proberen om paddo's in het wild te plukken Ik heb al redelijk wat gegoogled maar ik vind alleen dat de psilocybe semilanceata in de natuur in België voorkomt. Weten jullie of er nog andere soorten paddo's hier in de natuur voorkomen? Bedankt"