#1
LSD met MDMA. Leuke combi. Alleen op een feestje beter laag gaan zitten met de LSD. Bovendien versterken deze drugs elkaar.
Als dit de eerste keer een psychedelic is zou ik het in ieder geval niet op een technofeest doen. Dan zou ik opteren voor een gezellige thuissetting met mensen die weten dat je tript. Goede voorbereidingen voor als je de eerste keer een tripmiddel gaat nemen vind je veelvuldig doorheen dit forum.Zorg wel dat er iemand in de buurt is die je een beetje in de gaten kan houden als dit je eerste keer psychedelic is.
Zal persoonlijk geen shrooms nemen. Ik neem meestal wat xtc en dan neem ik 3mmc als ik merk dat de xtc wat afzwakt.Hallo allemaal.
Ik ben Erik en ik ga een aantal keren per jaar naar technofeestjes/festival.
Ik gebruik dan eigenlijk altijd xtc, maar ik vind eigenlijk dat de xtc teveel in mijn lijf en niet genoeg in m'n hoofd gaat zitten.
Moet regelmatig bijnemen om nog lekker in de mood te blijven. Sta dan inmiddels wel te zweten en te knauwen als een debiel.
Weet iemand hier een alternatief/aanvulling op?
Zat zelf misschien aan mushrooms of LSD te denken. Zou dan misschien wel willen combineren met xtc voor de roes.
Heeft iemand hier ervaring mee of tips voor?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."