Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iemand die bad gaat op alcohol is duidelijk niet toe aan paddo's."
"Zoals bij elk natuurproduct probeert men een omschrijving te geven van de werking op basis van ervaringen van anderen. Ikzelf koos de eerste keer voor de Mexicanas omdat deze volgens de website het mildste waren. Volgende keer kies ik wellicht ook voor een iets sterkere variant, of probeer ik ze allemaal eens om zo mijn favoriet te ontdekken. Het is ook allemaal zo persoonlijk dat je je niet blind mag staren op de omschrijvingen die men geeft aan trufgels."
"Zelf heb ik de voorbije woensdag 16 gram mexicanas gegeten en heerlijk getript. Daar waar ik vorige keer op een kleine dosis enkel closed eye visuals had die niet te sturen zijn, had ik deze keer ook fysiek veel effect en heel intense gedachtenstromen. Gezien mijn eigen verleden verschoot ik er niet van dat ik me plots in een heel donkere hoek van mijn brein bevond, waardoor ik even niet goed wist wat doen. Gelukkig kon ik de situatie ontsnappen dankzij het oproepen van heerlijke momenten of verlangens uit mijn leven. Het gevoel dat de truffels zich heel hard ontfermen over mij had ik ook. Dus misschien kan je proberen aftasten via kleine dosissen hoe jij er op reageert, en krijg je ook de kans om terug wat ervaring op te doen in het sturen van je trip. Succes! Ik hoop dat het je lukt want je brein is echt een mooie plaats"
"Er worden truffels aangeboden let verschillende eigenschappen. De mexicana zou de mildste zijn. Paddo's ga je niet meer kunnen kopen, die zijn namelijk verboden, tenzij je een grow-kit koopt en ze zelf kweekt. Truffels daarentegen worden nog steeds aan huis geleverd. De smaak van verse truffels doet denken aan nootjes, helemaal niet slecht! Gedroogd moet je iets meer geduld hebben, dan zijn ze hard en blijven makkelijk tussen je tanden zitten."
"Hoi! Voor mijn eerste solotrip heb ik er voor gezorgd dat ik in de zetel lig zoals ik dat anders doe, met de drankjes en de koeken die ik anders ook zou eten reeds op tafel gelegd zodat je niet moet op staan. Het leuke hieraan was dat ik zowiezo al heel relaxed ben als ik zo mijn tijd kan doorbrengen, en met truffels op is het dus nog x-aantal keren zo leuk Ik zou zeggen, maak het je naar je zin en geniet van je trip!"
"In het verlengde van bovenstaande vraag: Ik zou heel graag gaan microdoseren met truffels, de juiste soort ben ik nog aan het zoeken aangezien het volledig nieuw is voor me. Nu, zoals elk natuurproduct lees ik dat ook truffels niet lang mee gaan eens ze uit hun verpakking gehaald zijn. Op welke manieren kan je ze bewaren, met het doel om er elke 4 dagen ongeveer 0.2 gram van te snoepen zonder ze te laten slecht worden? Hierboven lees ik dat je ze kan drogen. Wellicht moet je dan ook je dosis gaan verkleinen, niet?"
"Goeie middag iedereen. Al een tijdje ben ik aan het experimenteren met Kratom, kanna, formules, extracten enzovoorts. Omdat ik al een poosje opzoek ben naar een handige manier om kratom te gaan gebruiken, heb ik een capsuleer machine gekocht. Nu vind ik het zonde om enkel kratom te gebruiken in capsules, en de andere pilletjes gewoon te bestellen, dus dacht ik: ik maak ze zelf. Helaas vind ik nergens een website met recepten om je eigen capsules te maken met ingredienten uit de smartshop, of de gewone drogisterij. De capsules die ik graag zou maken zouden wat mogen weg hebben van de 'energy caps'. Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hier een linkje waarmee ik kan geholpen worden?"
"Bedankt! Voorlopig heb ik me beperkt tot het capsuleren van colanoot poeder, omdat dat echt niet te mixen valt met vloeistof vanwege de smaak. gemiddeld 0.45gr per capsule, 2 capsules er in en de avond kan weer door zoals voordien."
"Het is me opgevallen dat ik colanoot niet kan nemen als extra oppepper, want dan doet het niets waarneembaars. Wanneer ik tijdens een shift van 13u werken begin te voelen dat ik slaperig begin te worden, dan neem ik 2-3 capsules, en ineens lijkt het alsof ik die dag helemaal niet moe ben geweest. Geen extra rush of energiestoot, gewoon, terug op niveau en klaar om verder te werken. Heel leuk als je met veel mensen werkt die niet moeten merken dat je aan de pep zit Voor mij heeft het dus geen zin om sochtends mijn koffie te ruilen voor colanoot (eigenlijk merk ik van koffie ook niet echt iets hoor) enkel in de avond bewijst het zijn kracht voor mezelf."
"Ooit had ik de luxe om een ADHD kindje mee te krijgen op kamp. Na 3 dagen spoelde ik zijn hele voorraad door. Niet wetende wat ik zelf voordeel kon halen uit zijn voorraad. Na 10 dagen kamp en de kans om zich uit te leven in het veld, was deze kiddo ‘genezen van zijn adhd’. Tot hij terug naar het gewoonlijke systeem moest. Mijn hart brak toen ik hem in de rij zag staan, zoals elk ander kind, gestript van zijn eigen interesses, meningen en fantasieën. We maken onszelf kapot, en dat doet me oprecht veel pijn."