Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKweken in kamer

Kweken in kamer

18 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil 1 of 2 wiet plantjes gaan kweken in me slaap kamer dus hoe doe ik dat het best wat heb ik nodig? Wat moet ik kopen enz?
Hoe verzorg ik ze?
Hoor graag van jullie
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.opentuinennet.nl/binnen-wiet-kweken/

https://www.wietzaadjes.nl/wiet-kweken/binnen-wiet-kweken/

https://www.cnnbs.nl/binnen-wiet-kweken-in-10-stappen/
L
LuciferxLid
01-01-2024, 00:00
#3
https://www.flowerspot.nl/
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je weet ook dat het giga stinkt? Ik bedoel je huishenoten, ouders etc, zullen het zeker ruiken.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yolo2000 zei:
Ik wil 1 of 2 wiet plantjes gaan kweken in me slaap kamer dus hoe doe ik dat het best wat heb ik nodig? Wat moet ik kopen enz?
Hoe verzorg ik ze?
Hoor graag van jullie
Klik om te vergroten...

Kijk je wel goed uit dat je mamma het niet merkt?
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#6
is dit nu yolo, of is dit nu zijn vriend die dat vraagt?
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#7
krannatom zei:
is dit nu yolo, of is dit nu zijn vriend die dat vraagt?
Klik om te vergroten...

Hij loopt gewoon te trollen, kan hier echt zo tering geïrriteerd van worden
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
BasvanHoven zei:
Hij loopt gewoon te trollen, kan hier echt zo tering geïrriteerd van worden
Klik om te vergroten...

Waarom heb jij er zo enorm veel last van dan?

Er wordt hier m.i. een vrij normale vraag gesteld.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze olifant zei:
Waarom heb jij er zo enorm veel last van dan?

Er wordt hier m.i. een vrij normale vraag gesteld.
Klik om te vergroten...

Als het daadwerkelijk een serieuze vraag was dan bied ik mijn excuses aan de topicstarter aan.

Het is gewoon nogal een domme vraag die naar mijn weten gesteld wordt door iemand die geen enkele research heeft gedaan over de vraag in kwestie. Wie gaat er zomaar wietplantjes in zn kamer zetten zonder enige voorbereiding?
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#10
krannatom zei:
is dit nu yolo, of is dit nu zijn vriend die dat vraagt?
Klik om te vergroten...
Nee dit is ray
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#11
BasvanHoven zei:
Kijk je wel goed uit dat je mamma het niet merkt?
Klik om te vergroten...

Woon op me zelf dus geen probleem
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#12
BasvanHoven zei:
Als het daadwerkelijk een serieuze vraag was dan bied ik mijn excuses aan de topicstarter aan.

Het is gewoon nogal een domme vraag die naar mijn weten gesteld wordt door iemand die geen enkele research heeft gedaan over de vraag in kwestie. Wie gaat er zomaar wietplantjes in zn kamer zetten zonder enige voorbereiding?
Klik om te vergroten...

Uhhhh ik
Heb geen tuin en heb een superklein balkon geen plek voor een plant
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nogmaals. Via het profiel kan je anderen op "negeer" zetten. Dan zie je niks meer van die betreffende persoon. Vervuiling met meningen over topics/members hebben anderen weer last van. :wink:

OT: Het zal best kunnen. Ik zou dat zelf doen met zo'n handig wiet tentje.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#14
SanneBanne zei:
Nogmaals. Via het profiel kan je anderen op "negeer" zetten. Dan zie je niks meer van die betreffende persoon. Vervuiling met meningen over topics/members hebben anderen weer last van. :wink:

OT: Het zal best kunnen. Ik zou dat zelf doen met zo'n handig wiet tentje.
Klik om te vergroten...

Oke of is buiten op balkon toch wat handiger?
En met dit weer???
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee, buiten zal niet meer gaan lukken, dan heb je echt lange uren zonlicht nodig en dan ligt het er ook net aan of je balkon de gehele dag in de zon staat. Dat kun je alleen in de zomer doen, met een autoflower ofzo maar ook dan zit de kans erin dat je klachten krijgt in verband met de geur.
Zo'n tentje is er al voor 1 plant, compleet met afzuiging, lamp en metertjes. Enige probleem is, is dat ondanks dat het maar om 1 of 2 planten gaat, het gezien kan worden als "professioneel" kweken. Kijk dus goed je eventuele huurcontract na.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wiet kweken is geen kwestie van simpelweg zaadjes potten, en hupakee, wiet. Er is een perfecte combinatie van zonlicht, water, voeding en aandacht nodig. Hoe beter deze factoren, hoe beter de wiet. Ik heb het zelf eens overwogen in een puberale bui, maar ben er niet mee doorgegaan omdat het me teveel werk leek.

Ik denk dat ik de kick van eigen wiet telen begrijp, en het lijkt mij ontzettend gaaf om mijn eigen gekweekte wiet te roken. Ik vind het dus niet raar dat je het wilt gaan doen. Ondanks dat zijn er zoveel coffeeshops in Nederland waar gewoon goede wiet te koop is.

Ik denk dat wanneer je wiet wilt kweken je dit een goed doordacht besluit moet zijn, en niet een impulsbeslissing.

Ga je het wel doen, dan wens ik je veel succes. :wink:
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#17
BasvanHoven zei:
ks dat zijn er zoveel coffeeshops in Nederland waar gewoon goede wiet te koop is.
Klik om te vergroten...

Tegenwoordig is alles bespoten in de coffeeshops
Vanaf 2018 krijgen we betere wiet omdat het dan officieel legaal wordt
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#18
BasvanHoven zei:
Wiet kweken is geen kwestie van simpelweg zaadjes potten, en hupakee, wiet. Er is een perfecte combinatie van zonlicht, water, voeding en aandacht nodig. Hoe beter deze factoren, hoe beter de wiet. Ik heb het zelf eens overwogen in een puberale bui, maar ben er niet mee doorgegaan omdat het me teveel werk leek.

Ik denk dat ik de kick van eigen wiet telen begrijp, en het lijkt mij ontzettend gaaf om mijn eigen gekweekte wiet te roken. Ik vind het dus niet raar dat je het wilt gaan doen. Ondanks dat zijn er zoveel coffeeshops in Nederland waar gewoon goede wiet te koop is.

Ik denk dat wanneer je wiet wilt kweken je dit een goed doordacht besluit moet zijn, en niet een impulsbeslissing.

Ga je het wel doen, dan wens ik je veel succes. :wink:
Klik om te vergroten...

En ja ga het wel doen vindt het wel leuk om van me eigen shit te roken lijkt me echt gaaf
Trouwens is de kwaliteit ook gewoon net zo sterk als van de shop???
Waarschijnlijk ga in het in me kamer op me bureau neer zetten of in de box kwa lamp tent etc wat moet ik allemaal kopen?
Ohhh en een hele domme vraag maar als ik die wiet planten zie ik denk altijd dat ze prikken. Sinds klein af aan XD weet ook niet waarom maar je kan het gewoon aanraken toch?
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#19
SanneBanne zei:
Nee, buiten zal niet meer gaan lukken, dan heb je echt lange uren zonlicht nodig en dan ligt het er ook net aan of je balkon de gehele dag in de zon staat. Dat kun je alleen in de zomer doen, met een autoflower ofzo maar ook dan zit de kans erin dat je klachten krijgt in verband met de geur.
Zo'n tentje is er al voor 1 plant, compleet met afzuiging, lamp en metertjes. Enige probleem is, is dat ondanks dat het maar om 1 of 2 planten gaat, het gezien kan worden als "professioneel" kweken. Kijk dus goed je eventuele huurcontract na.
Klik om te vergroten...

Heb een koophuis dus dat is geen probleem

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."