Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sirieus? Ik en zown beetje iedereen die ik ken vinde cola dan echt het Smerigste ooit t is net accuzuur haha moet ik ook wel zeggen dat wij aardig veel pakken.. Op het begin smaakt het nog wel een beetje, jij heb gewoon geluk haha"
"Eten gaat indd lastig haha met veel moeite een banaan xd Maar de eenigste frisdrank die ik naar binne krijg is 7up (wel eerst de prik eraf werken) Appelsap wel is op? Moet je echt probere"
"ik heb een tijdje er extreem last van gehad.... met extreem bedoel ik dan ook echt met bijna alles, uitgaan, feesten, op het eind zelfs al moest ik naar de stad om kleren te kopen. al liep ik thuis rond niks aan de hand voelde me goed enz enz al werd er gevraagd of ik ergens mee naartoe ging kwam het probleem al werd wat misselijk keel leek wat dicht te gaan enz enz en dan toch maar met pijn en moeite er naartoe (want je wilt natuurlijk wel!!) al kwam ik op de locatie aan kwamen er veel luchtboeren uit en kokhalzen waardoor ik eigenlijk al zo beroerd was dat het gewoon niet meer ging wat nu de oplossing bij mij was! naar de dokter gegaan omdat ik dacht dat ik ziek was of iets had daar ook pilletjes gehad (nee geen xtc haha) de naam of iets ervan weet ik niet meer maar kwam erop neer dat, als je moeilijk at dat dat al een heel stuk makkelijker ging omdat het veel op maagstress leek.. enja dat werkte echt een heel stuk! gelukkig ook had ik tegen een goeie vriend van mij het verhaal ff uitgelegd zo dat hij dan op mij kon letten als het niet goed ging. en nu wandel ik weer vrolijk rond op feesten dus is helemaal goedgekomen klink ongeveer hetzelfde dus mischien kunne die maagstress pillekes wel helpe (weet trouwens niet of ze te combinere zijn met drugs)"
"ik heb zelf add (erg lichte vorm) maar met het gebruik van xtc merk ik geen verschillen met de rest.. dus ik denk dat het infeite geen verschil moet maken. ook je gewicht en lengte is ongeveer hetzelfde, met mijn eerste keer had ik een halve blauwe defqon 180 mg dacht ik.. ging er aardig hard van dus zal als ik jouw was indd met een kwartje beginnen (bijpakken kan altijd nog) en zeker geen ritalin tegelijk indd. verdere tips voor de eerste keer... er vooral van genieten en met inslaan werd ik even wat misselijk en wat gedachte van dit wil ik niet enz enz maar dat was na 2 minute verholpen door het geweldige gevoel wat over me heen kwam haha word het toevallig op masters of hardcore?"
"Mja niet kunnen plassen.. Zal je met een kwartje geen last van krijgen denk ik En anders goed rechtop gaan staan en fluiten haha ja dat werkt echt Wat je vrienden enzo ook al weten denk ik... Drink geen cola! Enja dat is smerig dan! Wat je wel moet drinke (voor de smaak dan) is appelsap geloof mij dat is lekker Rakketijsje erbij en het is compleet"