Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik doe het nu een maandje of 3 en ik doe gewoon in me bek en drinke maar , maar volgend weekend gak bommetje doen is tog wa beter voor me tanden"
"ok, ik zag laatst dus dit plaatje: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } en dacht wauw das wel echt een heel vet ding toen keek ik wat verder en stond er dat je em kon kopen en op voorraad was ik dacht dus ok een paar pvc buizen en tuinslangen wat lichtjes wat kan zon ding nou kosten? ja ik durf bijna niet te zeggen wat ze vragen want ik moest er zelf bijna van zon ding kost dus, je raad het nooit, € 1.950,00 (no joke) dus toen dacht ik website en hallo drugsforum en gamma ik dacht paar pvc buizen kopen wat tuinslangen kabels voor licht ... maar ja ik heb nog nooit zon ding gebouwd? als het uberhoud mogenlijk is??? mijn vraag is nu niet zo eenvouwdig voor mij maar misschien weet iemand hier het wel: hoe bouw ik zon 'Cannabis Cage' zelf van wat pvc buizen tuinslangen en kabels voor verlichting en blabla je snapt em al goedkoope spullen. nou kan ik zelf wel wat licht aansluien en zo dus moet eigenlijk gewoon weten hoe het te bouwen blueprints zouden ideaal zijn btw hij mag wegwerpbaar zijn als de onderdelen onde 250 kome"
"je zegt voeding en zo kost al 250 maar dat tel ik niet mee ik bedoel gewoon alleen e cage het is voor me omdat ik horizontaal niet de ruimte heb om 5 planten te zetten dus dackt ik 1 buisje met 5 planten ^^ zou dat dan kunnen, gewoon een buis pakken recht op zetten, 5 gaten er in schuin weer 5 buizen er in zand er in, tuinslang met gaatjes door die buizen met zand voor water en de rest is kosten voor de kweek niet voor de cage dus zie de cage en de kweek maar los van elkaar en dan gaat het hier alleen om de cage !!!btw tuin is geen optie want die hebk nie!!!"