Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hippie Langwaus zei: Ik ben nu 1,5 week (tijdelijk) gestopt met gebruik van cannabis. Ik loop zojuist tijdens een lunchwandeling langs 2 coffeeshops en ben 10 gram hasj rijker..... Klik om te vergroten... oh dit is jammer te lezen, eventueel de volgende lunchwandeling een andere route nemen? Nietmeer voorbij Coffeeshops wandelen maar meer in de natuur gaan wandelen ?"
"Hippie Langwaus zei: Ja, dat is wel een goed idee. Ik heb de hasj zojuist meteen in de ijskast gelegd. Ik kan er wel vanaf blijven. "Dat ik het in huis heb, wil niet zeggen dat ik het ook ga gebruiken" 🤣 (standaard zinnetje van verslaafden) Klik om te vergroten... hey, niet zo streng op je eigen zijn man! herstel heeft tijd nodig , en heel veel geduld en niet teleurgesteld zijn als het niet lukt van de eerste keer! komt wel goed allemaal met je!"
"Wat is dit voor een maf verhaal hier , kwam je gisteren tegen in een reactie, dus even uit nieuwsgierigheid je dossier bekijken 😂 super jammer dat je in deze situatie zit die eigelijk nog steeds een straatje zonder eind heeft? Dit is echt jammer, Eventueel kun je een tijdje OFFline gaan want ik heb ook al gemerkt dat je hier triggers kunt krijgen ook. ps : Proficiat met je 2weken clean zijn alvast neef"
"MetalGuy zei: Jullie krijgen trouwens allemaal de groeten van mijn trouwe compagnon: Trippy Langkous a.k.a. whitesugar! Klik om te vergroten... haha waarom aka whitesugar? 😅 Wat is hier het verhaal achter? ps : vergeten te vermelden dar het inderdaad een leuk tripreport is van beide trippers! leuk te lezen man"
"De overige 20% die een wisselwerking had op je mdma? of slecht geproduceerde mdma? Ik merk het vaker op dat de gemiddelde drugs wel een hoge zuiveheid heeft en de effecten eigelijk niet goed meer zijn of matig. misschien kan je de mdma eens wassen met aceton en dan nog eens gebruiken? en ja de spreiding, misschien was het gedeelte wat jij nam maar een 60% ?"
"Roze Olifant zei: Bij mij doet 't amper tot niks (phenibut), alleen langdurige duizeligheid/dronken gevoel en sufheid op hoge doseringen. Maar ik heb ook nooit een normaal effect gehad van GHB (of ik merk niks - of misselijk en duizelig), dus mijn lichaam doet iets raars met die stoffen. Klik om te vergroten... hey, hoe werkt gabapentine of pregabaline voor jou dan ?"
"LucidLucy zei: Bekijk bijlage 52566 Klik om te vergroten... Hey , wat is dat bedrag 21k ? is dat wat je gespaard hebt sinds je nietsmeer gebruikt? is wel veel geld damn"
"Benjolink zei: Ik ben nu ook gestopt met alcohol zo'n 2 weken al. Verschrikkelijk misdroegen in de tijd met alcohol op, ruzie zoeken vechten, met drank en drugs op rijden, en dan van de weg raken.... Nee alcohol nooit meer..... Met de antidepressiva die ik nu krijg (duloxetine) kan ik me zonder alcohol in een drukke omgeving veel beter redden. Klik om te vergroten... jaman alcohol is echt vergif. na 1-2 biertjes krijg ik steeds zin om drugs te gebruiken. Door 1 of andere reden wekt alcohol die drang enorm op met mij. Op begin is alcohol fijn, en ik vondt het stoer om ook veel te kunnen drinken. echt kut die alcohol hoor"
"MR_CHIP zei: van de xtc of andere serotonine slurpers aps 3mmc mdphp Klik om te vergroten... en je functioneert nog goed ? 🙂"
"MR_CHIP zei: wat mij vooral hielpt was voor paar dagen na serotonine misbruik 5htp nemen ik nam toen 2 capsules elke avond de week oid erna en toen geen breinschokken toen ik dat nog niet deed echt wel breinschokken gehad Klik om te vergroten... waaaat? 😂 breinshokken? 😲 van stress of brein toxiciteit? Heb je al een MR hersennen laten maken dan ofso ?"