Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mevrouw Pløp zei: In ieder geval nog niet oud genoeg om de forumregels te lezen en je eraan te houden. Je kunt je wel ouder voelen (zoals bijna elke puber doet overigens), maar je brein is gewoon pas 14. Wacht met drugs tot je een stuk ouder bent, nog tijd genoeg om er van te genieten zonder je hersens al in hun ontwikkelaar te slopen. Dat gezegd hebbende: Bekijk bijlage 34786 Klik om te vergroten... oei ik vw dan wel even dit acc had die regel niet gelezen"
"ketasletje zei: oei ik vw dan wel even dit acc had due niet gelezen Klik om te vergroten... grapje, heb toestemming van mn ouders om op dit forum te zitten. Mevrouw Pløp zei: In ieder geval nog niet oud genoeg om de forumregels te lezen en je eraan te houden. Je kunt je wel ouder voelen (zoals bijna elke puber doet overigens), maar je brein is gewoon pas 14. Wacht met drugs tot je een stuk ouder bent, nog tijd genoeg om er van te genieten zonder je hersens al in hun ontwikkelaar te slopen. Dat gezegd hebbende: Bekijk bijlage 34786 Klik om te vergroten... ja, je hebt wel gelijk maar het was gewoon een rare ervaring."
"Dopemonster zei: Ook niet voor 2 gram? Deze keer kun je me aanbod niet afwijzen, ik weet 't zeker!! Klik om te vergroten... neeeeeeeee!!"
"Dopemonster zei: + 2 gram 3mmc? Nee geintje joh! Klik om te vergroten... .. misschien dan wel"
"ljuv zei: Ik zou het doen, meeste wattie voor mij heeft gedaan is zn lul in de coke stoppen... Klik om te vergroten... nee, echt😭😭"
"ricorieks zei: pupillen philiplein hallo ik ben een meisje van 14, ben 166cm en weeg 58 kilo. (ik weet het ik ben jong maar heb veel dingen meegemaakt dus ben mentaal ietsje ouder) ik heb dus om 1uur smiddags philiplejn genomen, een halfje. alleen hij kickt echt pas om 4 uur in? 3 uur lang, is dat normaal bij philiplein? drugsforum.nl 1x gesproken vorige week nog komen lezen bepaalde opmerkingen of weg stoten of het nu een trol was of echt een kind van 14 oke de naam is best gaar maar die vraagt hier waarschijnlijk nooit meer wat een antwoord op een vraag is het enige wat gegeven hoeft te worden ik vindt sommige reacties mocht ze echt 14 zijn en x gebruiken gewoon niet kunnen... maarja de doctor zegt dat ik light psychotische ben dus ik zal wel verkeerd denken of het anders zien... Klik om te vergroten... goeiemiddag ik ben srs 14 jaar, als je in me omgeving kijkt zie je dat het best “normaal” is hier iedereen gebruikt in t noorden in de dorpjes. het maakt mij niet uit dat je het niet vindt kunnen, ken wel mensen die nog jonger zijn die gebruiken helaas"
"philiplein hallo ik ben een meisje van 14, ben 166cm en weeg 58 kilo. (ik weet het ik ben jong maar heb veel dingen meegemaakt dus ben mentaal ietsje ouder) ik heb dus om 1uur smiddags philiplejn genomen, een halfje. alleen hij kickt echt pas om 4 uur in? 3 uur lang, is dat normaal bij philiplein?"
"johndeertrekker zei: Jij bent veel te jong om xtc te nemen, je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling! Beter wachten tot je 18 bent en het liefst nog ouder. Klik om te vergroten... weet ik"
"Dopemonster zei: Zin om te neuken in ruil voor keta? Mijn onderbuik gevoel zegt van wel Klik om te vergroten... ….. helaas pindakaas, nee"
"StartedYoungStillProblems zei: philip plijn pillen vind ik niet fijn. doen raar voor xtc, had bij al mn vrienden een andere werking (sommigen te heftig en anderen juist geen werking). Klik om te vergroten... ik ga er meestal wel goed op alleen ze kicken altijd goed laat in, das alleen het minpuntje ervan."