Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskoorts na 3mmc

koorts na 3mmc

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
k
ketasletjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
PsyTekz zei:
Eet en drink je wel genoeg?
Klik om te vergroten...
ja had best veel gegeten die dag
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ketasletje zei:
goeiedag medemens die dit leest.

ik had laatst gesnoven, het was 3mmc. vgm 2 lijnen en 4/5 sleutelpuntes alleen ik had de dag erna gewoon letterlijk 39,7 graden koorts. andere mensen hebben dat niet uit mijn omgeving. zou het zijn dat mijn lichaam het heel erg afstoot of dat ik er allergisch of iets voor ben? ik had paar week terug ook gesnoven maar ietsje minder en toen had ik precies hetzelfde maar toen had ik sos en 3mmc.
Klik om te vergroten...
Bij drugsgebruik wordt doorgaans je afweer wat slechter. Dat kan het veroorzaken. Ik ben de dagen na drugs ook weleens ziek Of in ieder geval heel snel. Zeker als ik te weinig gegeten en gedronken heb en niet heb geslapen. Je hebt gewoon je lichaam zwaar belast.
ketasletje zei:
Mijn klachten de dag erna waren:
koude rillingen
ontiegelijk veel zweten
ben 4 kg afgevallen en heb niet eens heel erg veel gelopen of iets waarvan je echt bewust van af valt.
hoofdpijn
koorts
had het heet
was moe en ik had ook echt geen energie.

mvg ketasletje
Klik om te vergroten...
Geen zorgelijke zaken, behalve 4kg afgevallen, maar dit zou ook veel vocht kunnen zijn, wat je vaker ziet want je vergeet gewoonweg te drinken maar je zweet het wel uit en je lichaam gebruikt het vocht wat het heeft.

Mochten de klachten langer aanhouden, dan zou ik de huisarts even bellen, maar ik zie geen reden voor paniek nu.
k
ketasletjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
goeiedag medemens die dit leest.

ik had laatst gesnoven, het was 3mmc. vgm 2 lijnen en 4/5 sleutelpuntes alleen ik had de dag erna gewoon letterlijk 39,7 graden koorts. andere mensen hebben dat niet uit mijn omgeving. zou het zijn dat mijn lichaam het heel erg afstoot of dat ik er allergisch of iets voor ben? ik had paar week terug ook gesnoven maar ietsje minder en toen had ik precies hetzelfde maar toen had ik sos en 3mmc.

Mijn klachten de dag erna waren:
koude rillingen
ontiegelijk veel zweten
ben 4 kg afgevallen en heb niet eens heel erg veel gelopen of iets waarvan je echt bewust van af valt.
hoofdpijn
koorts
had het heet
was moe en ik had ook echt geen energie.

mvg ketasletje
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eet en drink je wel genoeg?
k
ketasletjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rotjoch zei:
Bij drugsgebruik wordt doorgaans je afweer wat slechter. Dat kan het veroorzaken. Ik ben de dagen na drugs ook weleens ziek Of in ieder geval heel snel. Zeker als ik te weinig gegeten en gedronken heb en niet heb geslapen. Je hebt gewoon je lichaam zwaar belast.

Geen zorgelijke zaken, behalve 4kg afgevallen, maar dit zou ook veel vocht kunnen zijn, wat je vaker ziet want je vergeet gewoonweg te drinken maar je zweet het wel uit en je lichaam gebruikt het vocht wat het heeft.

Mochten de klachten langer aanhouden, dan zou ik de huisarts even bellen, maar ik zie geen reden voor paniek nu.
Klik om te vergroten...
ik slaap meestal na 3m rons 4/5 uur dan krijg ik het heet en dan rond 7/8 uur heb ik koorts tot echt wel 2/3 uur snachts op de nacht van zondag/maandag.

heb laatst weer gesnoven had even een ibuprofen genomen van te voren dat werkt!
had ook gelezen dat het je hart een beetje meer beschermd, ik voelde me alsnog een beetje ziekjes de nacht erna maar na paracetamolletje voelde ik me gw goed!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Koorts is geen ziekte, maar een symptoom.
k
ketasletjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Koorts is geen ziekte, maar een symptoom.
Klik om te vergroten...
nee klopt, ik bdl toch ook niet dat het een ziekte is?
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Stop asjeblieft met ibuprofen en andere pijnstillers.

Dit beschermt je hart niet. Google maar eens op ibuprofen en hart


Je lichaam geeft aan in te storten . pijnstillers erin gooien is alsof je je vingers in je oor doet en hard een liedje zingt. Luister naar je lichaam.
Voeding, zonlicht, beweging, vocht, slapen, rust in gebruik. Is geen Quick fix. Maar wel de enige fix.

Als je 14 bent snap ik wel dat je dit niet wilt horen. Maar dit advies had ik je ook gegeven als je ouder was.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."