#1
ja had best veel gegeten die dagEet en drink je wel genoeg?
ja had best veel gegeten die dagEet en drink je wel genoeg?
Bij drugsgebruik wordt doorgaans je afweer wat slechter. Dat kan het veroorzaken. Ik ben de dagen na drugs ook weleens ziek Of in ieder geval heel snel. Zeker als ik te weinig gegeten en gedronken heb en niet heb geslapen. Je hebt gewoon je lichaam zwaar belast.goeiedag medemens die dit leest.
ik had laatst gesnoven, het was 3mmc. vgm 2 lijnen en 4/5 sleutelpuntes alleen ik had de dag erna gewoon letterlijk 39,7 graden koorts. andere mensen hebben dat niet uit mijn omgeving. zou het zijn dat mijn lichaam het heel erg afstoot of dat ik er allergisch of iets voor ben? ik had paar week terug ook gesnoven maar ietsje minder en toen had ik precies hetzelfde maar toen had ik sos en 3mmc.
Geen zorgelijke zaken, behalve 4kg afgevallen, maar dit zou ook veel vocht kunnen zijn, wat je vaker ziet want je vergeet gewoonweg te drinken maar je zweet het wel uit en je lichaam gebruikt het vocht wat het heeft.Mijn klachten de dag erna waren:
koude rillingen
ontiegelijk veel zweten
ben 4 kg afgevallen en heb niet eens heel erg veel gelopen of iets waarvan je echt bewust van af valt.
hoofdpijn
koorts
had het heet
was moe en ik had ook echt geen energie.
mvg ketasletje
ik slaap meestal na 3m rons 4/5 uur dan krijg ik het heet en dan rond 7/8 uur heb ik koorts tot echt wel 2/3 uur snachts op de nacht van zondag/maandag.Bij drugsgebruik wordt doorgaans je afweer wat slechter. Dat kan het veroorzaken. Ik ben de dagen na drugs ook weleens ziek Of in ieder geval heel snel. Zeker als ik te weinig gegeten en gedronken heb en niet heb geslapen. Je hebt gewoon je lichaam zwaar belast.
Geen zorgelijke zaken, behalve 4kg afgevallen, maar dit zou ook veel vocht kunnen zijn, wat je vaker ziet want je vergeet gewoonweg te drinken maar je zweet het wel uit en je lichaam gebruikt het vocht wat het heeft.
Mochten de klachten langer aanhouden, dan zou ik de huisarts even bellen, maar ik zie geen reden voor paniek nu.
nee klopt, ik bdl toch ook niet dat het een ziekte is?Koorts is geen ziekte, maar een symptoom.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."