"als mensen teveel g ophebben kan je vaak een half uur voor ze dr echt uitklappen het al aan ze zien dat het foute boel is
dan krijgen ze precies de symptonen die jij beschrijft:
je wordt spastisch en je loopt en doet echt als een randebiel
niet alleen je spieren krijgen een eigen wil maar ook wat je zegt
vaak worden mensen dan heel blij en liefde vol, maar je ziet direct dat ze het niet menen, heel onmenselijk
..of juist heel vervelend, aggressief, achterdochtig (omdat je het niet snapt)
snel zul je zien dat mensen met hun ogen constant wegrollen, dat het er naar uit ziet dat ze de weg kwijt raken, dan denk je natuurlijk "hmm dat gaat niet goed.. effe opletten".. maar, dan! 5 minuten later kijken ze ineens weer heel strak aan! soms heeeel blij, soms heel achterdochtig. als iemand dit voor het eerst ziet is ie vaak gerust gesteld, je dacht eerst dat ie een gtje teveel ophad, maar gelukkig is ie weer helder.. dit is 'het staren' en dit is vaak het begin van het einde. het lijkt normaal, maar het is puur auto-pilot waar je lichaam op draait
de meeste mensen klappen dr nooit helemaal uit, maar je moet ze dan half uur - uur lang wakker houden, zorgen dat ze niet ompleuren enzo (zelfs al liggen ze op de bank, nog krijge ze het door spasmes voor elkaar eraf te pleuren )
ANYWAY
betekend dus gewoon simpelweg dat je te veel ophebt.. wel vervelend, want je doet het al behoorlijk rustig aan. maar eigenlijk zou je gewoon minder kunnen nemen, als het dan ook nog werkt, scheelt het nog gif je maag ook :P
doe als je de 2e of 3e keer pakt ruim 2 uur ertussen, echt niet minder!!
en als je voor de 3e gaat, doe gewoon eerst 1ml, en je hoeft echt niet bang te zijn voor als het niet werkt, koop gewoon een ml spuitje, en als het na 20-25min nog niet werkt doe je er 0.5-0.8 bij ofzo
of je zou wat pep er bij kunnen gooien om helder te blijven, sowieso ons standaard medicijn als iemand eraan is
mijn regel is eigenlijk altijd als een gtje uitgewerkt is, en ik wil weer wat pakken, dan pak ik eerst iets anders als een gtje.
half pilletje, beetje keta, of wat je dan ook maar leuk vind.. 2x g achter elkaar is gewoon zwaar!
het effect werkt ene uur echt op toplevel, maar het kan nog wel 2-3uur naslepen zonder dat je het echt merkt..
(sowieso is een klein puntje ket tijden je gtje heerlijk, wordt je echt een clown )
nou ja hopelijk heb je hier wat aan, zie bijna wekelijks mensen er zo bij lopen, en ook mensen die al 2-3 jaar aan de alles zijn, dus het kan iedereen overkomen.
je mag ook best een pmtje sturen als je nog vragen hebt trouwens!"
In: Druk en extreem praterig door GHB?!
1-1-2024