Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ik heb van een vriend van mij 2 pakjes gabapentine gekregen. hij heeft dit voor spanning en angsten. Dit omdat hij overgestapt is naar het vernieuwde middel hiervan ofzo. het zijn 60 stuks, capsules met 400mg gabapentine. ik heb al opgezocht op internet waar het voor is enzo. maar mijn vraag is of iemand weet of hier ook recreatieve waarde aan kan zitten, aangezien ik geen last heb van spanning of angsten. ik weet niet hoeveel mg mijn vriend nam voor zijn angsten ofzo. en hoeveel MG ik dan ongeveer moet nemen voor een (als dit mogelijk is) recreatief effect, en wat ik kan verwachten bedankt"
"1,5 jaar geleden is er bij mij add aangetoond. Inhet begin kreeg ik ritalin wat op een gegeven moment is verhoogd naar de maximale dosering (4 x 40mg). Maar dit had bij mij geen goed effect. Na inname werd ik vreselijk moe en suf en kon wel slapen. Toen heb ik dexamfetamine gekregen. Dit is opgebouwd ( eerst 3 x 5 mg ) voorzichtig om te kijken of ik er wel tege n kon en ik zit nu op 3x 20 mg en savonds 15. Het werkt erg goed bij me. Het enige waar ik goed op moet letten is dat ik mn medicijnen niet vergeet, Ooh wat een ramp is dat al die impulsen weer en het lijkt wel of de wereld om me heen 10 x zo snel gaat. Ook moet je goed letten op de tijden , de rebound vind ik erg zwaar ( het werkt na ongeveer 3,5 a 4 uur uit bij mij) savonds heb ik 15 mg ipv 20 omdat ik anders wat onrustiger slaap en mij is verteld door de psych dat ik het egt niet later dan 8 uur moet nemen, en dat is ook want heb het weleens om 9 uur ingenomen en dan slaap ik om 1 uur nog niet. Misschien word mn dosis nog iets verhoogd naar 25 mg per keer maar dat is nog een twijfel want voel me zo wel goed. Iniedergeval success en ik hoop dat de medicatie aanslaat bij je. Ik heb weleens voor de grap 3 pilletjes van 20 mg genomen en dat was best grappig. Alles lekker chill en rustig in je hoofd maar dit doe ik niet vaker aangezien ik dan een beetje te rustig word groetjes"
"Het Ligt eraann wat je klachten zijn en hoe je erop reageerd dit is nooit van te voren te zeggen ik heb een hoop medicatie gehad te veel om op te noemen een ssri is een ad die selectief op serotonine werjt het vertraagd de heropname waardoor er meer seotonine blijft een ssri doet totaal niets met dopamne noradrenaline of gaba a/b een ssnri bijv efexor is niet selectief ik gebruik ook efexor, deze heb ik al eerder gehad en beviel redelijk maar heb daarna wel 10 andere geprobeerd ook tca zelfs ap. Ik ben best tevreden over efexor wel is het zo dat vanaf 150 mg+ efexor pas invloed gaat hebben op noradrenaline en vanaf 225 mg per dag op dopamine ik heb add met een aantal angstklachten ( die nu een stuk minder zijn) ook heb ik dexamfetamine. Dit zijn mijn medicijnen voor mn klachten Daarnaast heb ik voor de fun een goed voorraadje benzos oa; rivotril 2 mg , oxAzepam 50, lorazepam1, nitrazepam, fkunitrazepam, temazepam caps 30 mg valium en zolpidem, heb egt erg veel medicatie gehad. Welke me het slechts bevielen wareb anafranil, remeron(15) mg miss een te lage dosering aangezien 15 mg je moe maakt en vanaf 30 actief zelf zit ik nu op 225 mg efexor pervdag uc6?ermee"